Camping Adriatico

8 reviews over Camping Adriatico in het Nederlands

gezellige typisch italiaanse camping

E.Mol
18-5-2016

Vriendelijk personeel goed restaurant op de camping met redelijke prijzen.

Kampwinkel waar o.a. vers brood is te verkrijgen. Mooi zwembad wat helaas half mei nog niet was geopend. Schoon sanitair wat dagelijks werd schoongemaakt.

Veel Italianen op de camping met seizoen plaatsen maar wel alles keurig geordend.

Strand is op loopafstand ongeveer 500 meter. Supermarkt op 400 m loopafstand.

Verder zijn er aantrekkelijke vissersdorpjes zoals Cervia en Cesenatico (aanrader)

Rimini op 20 km afstand en San Marino.

Variërend landschap van de vlakke Povlakte en de heuvelachtige Apennijnen op betrekkelijk korte afstand van elkaar.

In de dorpen veel visrestaurants met heerlijke verse vis voor redelijke prijzen.

Wij hebben er een prima week gehad in de gehuurde stacaravan.

Het zal in de zomer zeker druk zijn maar de camping, het strand dichtbij en de aantrekkelijke dorpen in de nabijheid is het een prima basis voor een heerlijke vakantie.

Fijne camping vlakbij het strand

ruud_11
28-4-2015

Echte Italiaanse camping, dus veel vaste plaatsen. Standplaats niet groot, maar voldoende ook voor een grote caravan. Meerdere sanitairgebouwtjes. Goed onderhouden en schoongemaakt. De camping maakt sowieso een heel schone indruk. Er wordt meerdere keren per dag vuilnis opgehaald. Restaurant en klein minimarktje aanwezig. Heerlijke maaltijden ook om af te halen. Medewerkers zeer vriendelijk en hulpvaardig! In het hoogseizoen zouden we deze camping niet kiezen vanwege de drukte, maar wij waren er buiten het seizoen en hebben het prima naar onze zin gehad.

Heerlijke sfeer, echt Italiaans

Kees
24-7-2013

Een kleinere camping met veelal Italianen (met of zonder vaste plaats); levendig, uitstekend restaurant en prima locatie. De fietsen kwamen super van pas en de stranden zijn ook erg mooi en geschikt voor kleine kinderen. Sanitair is verouderd, maar erg schoon. Enig minpuntje was dat er geen plaatsen waren met water.

Mai piu'!

Francesca Patierno
26-8-2011

Purtroppo la nostra posizione non era ottimale: vicini ad una strada di traffico che di notte non è il massimo quando si dorme in tenda. I servizi sono decenti ma nulla di più, l'acqua calda nel gruppo di servizi più "datati" è un'optional. Le docce sono allucinanti, ci vogliono almeno 10 minuti prima di indovinare la combinazione giusta tra acqua a 100 gradi e a 0 gradi e fare una doccia sotto la quale sopportare la temperatura. I giochi per i bambini si riducono ad 1 scivolo, due casette di legno e 2 tavoli da ping pong. il bar, il ristorante e il market sono decenti,ma hanno un che di "sciatto". La posizione del campeggio è a circa 800 metri dal mare. Le piazzole sono piccole non più di 40 mq le più grandi, quelle per i camper ancora meno. sconsiglio vivamente questo campeggio per chi ha standard qualitativi abbastanza alti.

Fffffff.....

machut
22-8-2010

Bien ombragé, sanitaires impeccables, à 10 min à pieds de la plage publique. MAIS: TRES bruyant, personnel de la réception très désagréable, aucune animation, aucune information sur les environs, quasiment aucun jeu pour les enfants (ils ne peuvent même pas jouer au ballon dans le petit parc qui leur est réservé!). Campeurs italiens malhonnètes, rustres, faux, jamais de bonjour, jamais un sourire, étrangers mal accueillis. Ne comptez pas vous y faire des amis.

Gezellige "Italiaanse" camping

Petra
1-9-2009

In het weekend veel Italianen met vaste plekken, waardoor het een gezellige drukke boel is tot een uur of 11 's avonds, daarna is het rustig. Leuk zwembad erbij, zowel een ondiep als diep bad met badmeester. Schaduwrijke plekken van ongeveer 7x10. Het sanitair is verouderd, maar schoon. Ook is er een restaurantje, waar je kan eten en/of afhalen. Het strand is ongeveer 5-10 minuten lopen, op de fiets ben je er zo. Mooie stranden (zowel prive/bewaakt als openbaar) met langzaam aflopend strand, dus ideaal voor kinderen. Het dorpje (Pinarella) is gezellig maar wel toeristisch en het oude centrum (Cervia) is ook erg leuk.

Wij hebben een supervakantie hier gehad met prachtig weer!

2008

saai

Alice
24-12-2008

Deze camping is alleen geschikt als uitvalsplek voor excursies. Er is te weinig om de dag door te brengen op de camping zelf. Het zwembad is klein maar netjes. Wel vaak s'ochtends gesloten ivm zwemles. Er is een kleine winkel en een klein restaurant. Er is geen vertier voor kinderen, zelfs geen klein veldje om bv te voetballen. De camping ligt wel dicht bij toegangswegen en strand

Dit was een goede camping

Marco
29-7-2008

Het was een goede camping prettige mensen en weinig nederlanders

We hebben een aantal aanbieders voor Adriatico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Adriatico in Pinarella di Cervia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Adriatico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Adriatico scoort een 7.56 uit 10 op basis van 8 reviews.