7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Park Hotel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Best Western Park Hotel in het Nederlands

Prima doorgangshotel

Dick
24-7-2011

Best Western Parkhotel in Piacenza. Prima hotel. Ruime slaapkamers voorzien van airco. Uitgebreid ontbijtbuffet. Deels amerikaans, deels continental. In de nabijheid van het hotel zijn er geen winkels of restaurants. Restaurant van het hotel is goed. Men serveert een prima 3-gangenmenu voor een leuke prijs. Vriendelijk personeel. Het hotel bevindt zich op ca 20 min. van de autostrada. Ruime parkeergelegenheid.

Gereisd Met partner in Sun May 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een heel goed hotel

peter
11-10-2010

dit hotel heeft een perfecte ligging als je op doorreis bent omdat het kort aan de snelweg ligt. met de bus of taxi bereik je binnen minuten het centrum.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel

Wim
12-7-2009

Het Best Western Park Hotel is door ons voor één nacht gebruikt bij de doorreis naar Toscane/Umbrie. Weinig op aan te merken. Grote receptiehal, vriendelijk personeel en mooie luxe schone kamer. Doordat we in het plaatsje zelf geen parkeerplaats konden vinden, hebben we uiteindelijk in het Hotel zelf het diner gebruikt. Er was goeie bediening en het eten wat heerlijk. De volgende ochtend hebben we ook volop van een prima ontbijtbuffet genoten.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed doorgangshotel

W. Happé
25-5-2009

Prima modern en internationaal geörienteerd hotel. Schappelijke prijs voor een 4 sterren hotel. Ruime koele kamer die goed verduisterd kan worden tegen felle zon. Tevens uiteraard airco. Met GPS navigatie redelijk gemakkelijk te vinden aan de rand van de stad. Zielloze omgeving waar niets te beleven valt, maar wel gratis ruim voldoende parkeerruimte naast het hotel en een beveiligde parkeergarage onder het hotel, welke niet gratis is. Redelijk goede keuken en een perfect ontbijt Tankstation vlak naast hotel op Zondag dicht.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Slecht hotel qua eten en voor kinderen.

Gast
5-8-2008

Op de menukaart ontbreekt iets voor kinderen terwijl er die genoeg aanwezig waren tijdens ons verblijf. Verder hoge prijzen in restaurant voor marginale kwaliteit. Check-out volgens Bestwestern.com is 12:00 uur maar vanaf 10:00 kun je niet meer op je kamer. Rollaway bed voor kind bevat alleen een laken, geen deken. Volgens site BestWestern.com is er gratis Internet. Niet dus, kost veel. Het ontbijt is ruim maar wordt zeer slecht aangevuld. Verder is er brood wat zelf gesneden moet worden d.m.v. vast houden met een servet. Zeer onhygienisch. Bij een nieuw brood brengen ze geen nieuw servet. Er zou een zwembad in de buurt zijn, klopt dus niet. Parkeergarage zeer beperkt en ze plaatsen meer auto's dan er in kunnen. Kortom een slecht hotel in vergelijking met andere Best Westerns.

Gereisd Familie in augustus 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Park Hotel in Piacenza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Park Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.