Hotel Park Hotel Toscanini

Hotel Park Hotel Toscanini

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hotel Toscanini voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Hotel Toscanini in het Nederlands

Goed gelegen hotel

Ivan
29-8-2014

Typisch Ibis hotel. Niets speciaal maar ook qua accommodatie geen neg opmerkingen. Alleen bij het ontbijt was er twee dagen na elkaar oud brood en harde niet verse broodjes. Dat verpest het ganse ontbijt.

Gereisd Met partner in Sun Aug 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Hotel Toscanini in Parma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Hotel Toscanini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.