Hotel Best Western Farnese International

Hotel Best Western Farnese Internationalstersterster

8.7Fantastisch

Italië, Emilia Romagna, Parma

Op vakantie geweest naar Best Western Farnese International?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Farnese International voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Best Western Farnese International

• 9Anna12-08-2016

NIets op aan te merken

Goede, ruime kamer, prima ligging nabij het centrum met voldoende gratis parkeergelegenheid. zwembad voor afkoeling met handdoekenservice. uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9anitavdbraak25-06-2016

Erg goed

Laatste hotel in onze mille miglia reis, mooi modern hotel , Prima kamers, vriendelijk personeel, erg goed ontbijt, restaurant is ook een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Paul04-09-2012

Mooi hotel met goede service

Wij hebben in dit hotel gelogeerd op doorreis naar onze definitieve bestemming. We kwamen 's ochtends om 09:30 aan en konden direct onze kamer betrekken. Echt super dus ! We hadden een ruime 4 persoons kamer met een leuk balkon. Zwembad is lekker voor de afkoeling. Personeel is echt super vriendelijk. Ze hebben ons zelfs aangeboden om op onze hond te passen zodat wij in het restaurant konden eten. Op en top Service !!!! Parma zelf vonden wij niet heel erg boeiend, maargoed dat doet niets af aan dit hotel !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9EEEM19-08-2011

Prima hotel voor overnachting op doorreis

Wij boekten dit hotel voor een overnachting op doorreis naar Zuid-Italië. Het hotel heeft een prima parkeergelegenheid, de ontvangst is goed, de kamer voor 1 overnachting toereikend, het ontbijt en de bijbehorende service heel uitgebreid en erg lekker (zeker voor Italiaanse begrippen). Het zwembad is heerlijk. Omdat het restaurant op zondagavond gesloten is moesten wij naar de binnenstad om hier te gaan eten. Dit is op zich prima met de auto te doen. Enige minpuntje was de shampoo die het hotel bood. Deze had een niet zo prettige geur. Bij het uitchecken rekende het personeel ons zelfs de genuttigde cappuccino, het glas bier en de pinda's niet. Dat noem ik een prima start van de vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Irma en Coen10-09-2010

Het mooiste hotel van onze reis mille miglia

Het was ons laatste hotel van de route mille miglia en ook de mooiste!! Bij aankomst het pas geopend zwembad in,heerlijk door de ober Marco van een aprol spritts voorzien. het hele hotel ademt rust uit,het lijkt mij voor het personeel heerlijk om daar te werken. Gratis fiets mee om naar Parma te gaan,mooi hotel voor doorreis of steden trip

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7richard wilmink12-01-2006

Ik verblijf hier regelmatig zakelijk. Is een hotel met een prima prijs/ kwaliteitverhouding. Begin van de avond gezellige (gratis) snacks in de bar. Ontbijt redelijk tot goed. Het hotel beschikt over een aantal recentelijk gerenoveerde kamers.

Gereisd in januari 2006

0 tips over Hotel Best Western Farnese International