ItaliëEmilia RomagnaNocetoHotels NocetoHotel San Marco & Formula Club

Hotel San Marco & Formula Club

ItaliëEmilia RomagnaNoceto

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel San Marco & Formula Club voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over San Marco & Formula Club

• 10Heidi20-08-2018

Geweldig!

Dit jaar voor de tweede keer hier overnacht op doorreis naar Italie. Mooi hotel met ruime nette kamers. Airco aanwezig en werkt prima. Mooi dicht bij de snelweg voor de doorreis. Ontbijt is lekker en uitgebreid. Ook voor onze dochter was er glutenvrij geregeld. Het restaurant was beide keren dicht. Maar klein stukje verderop zit een pizzeria met heerlijk eten

• 7Gezin20-08-2017

Mwahhh...

Op zich een aardig hotel maar erg ver van het centrum van Parma. Ligging aan de autoweg is dan wel weer handig. Hotel werd gerenoveerd waardoor het restaurant buiten gebruik was. Geen zwembad. Matige airco. Huisdieren zijn toegestaan en daar moet je maar net van houden. Wij niet dus.

• 9Jan18-07-2014

Perfect Hotel voor doorreizen of zakelijke reis

Mooi Hotel, vlak bij de autostrada, prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Mooi, schone kamers in een rustige omgeving.

• 8fran22-04-2014

Ideaal als je op doorreis bent

Wij hebben dit hotel geboekt om een nachtje te slapen en door te rijden. Ik vond de keuken beperkt, klein restaurant. Wel mooi ontbijtbuffet. Kamers zijn in orde!!

• 7Peter20-08-2010

Prima

Als tussenstop voor vakantie overnacht in dit hotel. Super ligging! Je draait bij Parma Ovest de autostrada af en je rijdt bijna direct op het hotel na 200 meter. Van de autostrada hebben wij 's nachts niks gehoord. Het is qua prijs/kwaliteit best prima. Muren zien er inderdaad beroerd uit en de lift is niet conform Nederlandse standaard. Badkamer is netjes en prima. Bedden zijn goed. Ontbijt is zeer uitgebreid, maar die sappen zaten verkeerd om en dat apparaat deed het maar niet. Luigi, de man die het ontbijt klaar zet, heeft er maar slapeloze nachten.

• 6Norbert13-03-2009

Steriel

op zakenreis dit hotel gereserveerd. Ligging uitstekend, dichtbij snelweg. groot hotel, groot ongezellig restaurant. 4 sterren hotel, maar volgens mij ontbrak het een beetje aan onderhoud. Tapijt versleten, muren slecht geverfd. eten was bar en boos; ik ben beter gewend in Italië. Kamer schoon; badkamer mega-groot en smaakvol ingericht. de kamer zelf steriel ingericht. daar moet je van houden. Personeel vriendelijk en attent.

Hotel San Marco & Formula Club info

Building information