Reviews over Monteveglio

Meer dan een aanrader!

KarendeNamur,
    1-8-2010

Om het hotel te vinden moet je wel even wat tijd uittrekken: vanaf de weg is het bijna niet te zien dat dit een hotel is. Het nummer kan ook niet ingegeven worden in navigatiesystemen dus goed zoeken. Het ligt net in Montebudello op een kruising. Van buiten lijkt het restaurant een taverne, totdat je de grote, steile parkaarplaats oprijdt. Wat een GEWELDIGE kamers: enorm groot, schoon, van alle gemakken voorzien als airco, snel internet en een hele grote, luxe badkamer met douche. Alle kamers hebben schitterend uitzicht op het 's nachts verlichte zwembad of om de omgeving.

Restaurant wordt veel bezocht door de locals en is dus goed. Zalige huiswijn. Je kunt heerlijk buiten zitten op het terras (met grote waterpartij) of binnen.

Wij verbleven hier 1 nacht voor doorreis maar omgeving is zeer geschikt voor motorrijden en wandelen. Vlakbij Toscane.

Eigenaar is enorm trots op zijn hotel en laat alles (terecht) met veel passie zien aan de gasten. Meer dan een aanrader

Ca' Gioiosa is een unieke vakantiebestemming!

Rob en Hemmy,
    9-7-2009

Ca' Gioiosa in de omgeving van Monteveglio is werkelijk een unieke vakantiebestemming. Het ligt heel centraal in de schitterende heuvels vlakbij Bologna. Parma, Ferrara, Ravenna en Mantua zijn erg goed te bereiken. Alhoewel we al heel wat vakantiehuisjes gehuurd hebben, hebben we nog nooit zo'n geweldige gastvrouw als Fiona ontmoet. Geen inspanning is haar te veel om het haar gasten naar hun zin te maken. Ca' Gioiosa is een prachtig, rustig huis gelegen op een heuvel. De vakantiewoning beslaat de gehele bovenverdieping en heeft een eigen opgang. De drie slaapkamers zijn ruim en hebben ieder een eigen badkamer. Het vakantiehuis is echt van alle gemakken voorzien. Ook is er een grote tuin met een groot terras, een klein zwembad, een schommel en een glijbaan. Fiona nam ons mee naar de mooiste plekjes in de nabije omgeving en heeft heerlijk voor ons gekookt. Verder zijn er vlakbij Ca'Gioiosa veel goede restaurants. Wij hebben kortom ontzettend genoten van onze vakantie in Ca Gioiosa