Hotel Cervetta 5

1 review over Hotel Cervetta 5 in het Nederlands

Proper stadshotel

Ann
20-4-2012

Wij waren er met een groep en het is echt een aanrader voor iemand die de stad Modena of Bologna wil bezoeken. Ligt in het centrum van Modena met veel winkeltjes en terrasjes. Kamers zijn héél netjes en alles is standaard comfort is aanwezig. Kamers zijn wel iets gehorig. Gezellig stadshotel.

Gereisd Zakelijk in Tue Apr 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cervetta 5 in Modena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cervetta 5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.