Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5Waardering
  • 7Eetgelegenheden
  • 4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Caravan Camping Modena

• 5Luc27-08-2014

verouderde camping/vriendelijke uitbater/goedkoop

Op doorreis hier een nacht geslapen. Camping lijkt eerder een "caravankerkhof". Er staan verschillende caravans weg te kwijnen, of er ooit volk naartoe komt?? Sanitair is basic. Enkele Franse toiletten, en één Engels toilet. Er zijn 2 douches voor gans de camping. Water was wel gelukkig warm. We vroegen of we iets konden dineren, en de uitbater legde in het Italiaans uit dat het eten om 19u geserveerd werd... We verstonden iets van Penne pommedore. Na een lange tocht was voor ons alles goed. Achteraf bleek het inderdaad om een pasta te gaan met tomatensaus. Gevolgd door de secundo platta, gegrild vlees. Daar een flesje wijn bijgenomen, en wat later hadden we ook Italiaans gezelschap (camionchauffeur die enkele woorden Duits sprak). Na het diner hebben we nog een koffie genomen en een digestif. Voor de camping (3 volwassenen) en het diner moesten we 47€ betalen. In de verte hoor je het circuit van Imola gedurende de dag. De camping wordt 's avonds afgesloten met een grote poort.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 5Lex30-06-2014

Voor maximaal 1 nacht!

Vanwege de negatieve beoordelingen van de andere camping in Modena besloten we tijdens onze fietsreis naar Rome ons tentje op te slaan op Caravan Camping Modena, ca 10 km. ten westen van Modena. Vrijwel alle plaatsen worden bezet door stacaravans. Wat mensen hier zoeken is onduidelijk. De omgeving is niet aantrekkelijk. Voorzieningen zijn erg pover. Matige sanitaire voorzieningen, geen WiFi. Eén nacht houd je het op dit armoedige terrein nog wel uit, daarna: snel wegwezen! Het terrein grenst aan een autocircuit. Toen we aankwamen veroorzaakte dat een oorverdovend lawaai. Dat hield gelukkig na een uur op.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Caravan Camping Modena info