Hotel Best Western Modena District

KinderhotelWeer vandaag28°18°
Hotel Best Western Modena District
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Modena District voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Modena District in het Nederlands

prima hotel

ronwille
4-11-2012

overnacht op doorreis naar Rome. Prima prijs kwaliteits verhouding. ligt aan rand industrie gebied. Kamers en sanitair zijn prima. Uiteraard hangen er tekeningen van Ferrari's aan de muur. Diner is karig en prijzig. Mijn varkensvlees bleek een karbonade met een een patatje en groenvoer op een heel groot bord. Ontbijt was voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Modena District in Modena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Modena District zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.