Hotel Vanni

ItaliëEmilia RomagnaMisano Adriatico

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Vanni voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Vanni

• 10Nancy Renders15-04-2019

Superrr!

Wat een ontvangst. Wat een gastvrijheid. Augusto heeft ons met liefde voor zijn zaak en voor zijn land kennis laten maken met "la vita bella". Lekker eten, heerlijke wijn. Een vakantie zonder zorgen. Een aanrader! Ik heb alvast Genoten met een grote G.

• 10Martine15-06-2018

Familiale sfeer. Heel gezellig. Super vriendelijk

Kindvriendelijk. Alles op wandelafstand. Rolstoelvriendelijk. Personeel werkt er met liefde voor de vakantiegangers. Je zal je hier niet vervelen. Gratis organisaties binnen het hotel met gezellige avonden. Eigenaars leven met spontaniteit tussen de klanten . Heel lekkere keuken met keuze menu. Degustatie avond. Kok leert ons verse pasta maken. In omgeving toffe uitstappen kunnen maken. Op wandelafstand kan je een trein nemen. Wij hadden hier een super week.

• 9Fam.Cappuccio11-07-2017

Tutto favoloso molto cordiali

Siamo stati 8 giorni in hotel ci siamo trovati benissimo soprattutto per quanto riguarda il cibo senza glutine

• 10Mario29-07-2016

Een familiaal hotel met lekker eten.

Een familiaal hotel met heel, heel lekker eten. De faimilie Torsani zijn supervriendelijk, enthousiast en verwennen ons. Ze organiseren verschillende thema avonden, zoals “White Sunday”, degustatie van streekproducten, maken van pasta, voetbal avond voor de jongens, enz… We hebben uitstappen gedaan naar: Rimini, markt in Misano Adriatico, San Marino en Aquafan. Allemaal super voor ons. Het hotel ligt vlakbij het strand en het zwembad op 5 min wandelen. Wij gaan nog eens terug.

• 10patrick_vandereyd29-07-2014

Superhotel!!!

Hotel Vanni is een zeer leuk gerenoveerd hotel. De Famili Torsani runt dit al jaren. Ik ging er 25 jaar geleden al naartoe en het was toen al geweldig maar het wordt alleen maar beter. De eigenaars zijn supervriendelijk en enthousiast en verwennen en verrassen hun gasten op elke mogelijke manier steeds met dezelfde glimlach. Belgische feestdagen of wat dan ook gaan niet voorbij zonder dat er aandacht aan besteed wordt. Het hotel ligt kort bij het strand en heeft een zeer mooi zwembad een beetje verder. Zeker de moeite waard om er uw vakantie door te brengen!!

• 9broederbertus19-11-2013

Een hotel met heel lekker eten

We zijn terug van een vakantie. Het hotel Vanni was mooi en verzorgt. Een heel goede prijs / kwaliteit verhouding. Het eten is heel, heel lekker. We zijn er 11 dagen geweest en hebben geen enkele dag het zelfde eten gekregen, variatie genoeg. Zwembad is op 5 min. stappen en is verzorgd en goed, de kinderen hebben een glijbaan en er is animatie. Het hotel ligt kort bij winkels en restaurants. Fietsen zijn er gratis ter beschikking. Wij gaan zeker nog eens terug.

Hotel Vanni info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar