Hotel Vanni

Hotel Vanni
9,7

4 reviews over Hotel Vanni in het Nederlands

Met oudere kinderen

Kindvriendelijk. Alles op wandelafstand. Rolstoelvriendelijk. Personeel werkt er met liefde voor de vakantiegangers. Je zal je hier niet vervelen. Gratis organisaties binnen het hotel met gezellige avonden. Eigenaars leven met spontaniteit tussen de klanten . Heel lekkere keuken met keuze menu. Degustatie avond. Kok leert ons verse pasta maken. In omgeving toffe uitstappen kunnen maken. Op wandelafstand kan je een trein nemen. Wij hadden hier een super week.

Een familiaal hotel met lekker eten.

Mario
29-7-2016

Een familiaal hotel met heel, heel lekker eten. De faimilie Torsani zijn supervriendelijk, enthousiast en verwennen ons.

Ze organiseren verschillende thema avonden, zoals “White Sunday”, degustatie van streekproducten, maken van pasta, voetbal avond voor de jongens, enz…

We hebben uitstappen gedaan naar: Rimini, markt in Misano Adriatico, San Marino en Aquafan.

Allemaal super voor ons.

Het hotel ligt vlakbij het strand en het zwembad op 5 min wandelen.

Wij gaan nog eens terug.

Superhotel!!!

patrick_vandereyd
29-7-2014

Hotel Vanni is een zeer leuk gerenoveerd hotel. De Famili Torsani runt dit al jaren. Ik ging er 25 jaar geleden al naartoe en het was toen al geweldig maar het wordt alleen maar beter. De eigenaars zijn supervriendelijk en enthousiast en verwennen en verrassen hun gasten op elke mogelijke manier steeds met dezelfde glimlach. Belgische feestdagen of wat dan ook gaan niet voorbij zonder dat er aandacht aan besteed wordt. Het hotel ligt kort bij het strand en heeft een zeer mooi zwembad een beetje verder. Zeker de moeite waard om er uw vakantie door te brengen!!

We hebben een aantal aanbieders voor Vanni voor je op een rij gezet:

Een hotel met heel lekker eten

broederbertus
19-11-2013

We zijn terug van een vakantie. Het hotel Vanni was mooi en verzorgt. Een heel goede prijs / kwaliteit verhouding. Het eten is heel, heel lekker. We zijn er 11 dagen geweest en hebben geen enkele dag het zelfde eten gekregen, variatie genoeg.

Zwembad is op 5 min. stappen en is verzorgd en goed, de kinderen hebben een glijbaan en er is animatie. Het hotel ligt kort bij winkels en restaurants. Fietsen zijn er gratis ter beschikking.

Wij gaan zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Vanni voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vanni in Misano Adriatico , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vanni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.