Camping Misano

5 reviews over Camping Misano in het Nederlands

Goed maar...

Patricia
8-6-2017

De ligging is mooi. Dat wil zeggen de straat over en je bent aan het strand. Een klein stukje op het strand mag je vrij zitten maar het grote gedeelte is betaald waar je dan wel een ligbed voor krijgt. De achterkant van de camping ligt aan het spoor, snachts rijden er geen treinen. Het gras was niet gemaaid dus grassprieten tot je kuiten. Je auto mag niet naast je caravan maar staat op een parkeerterrein aan het begin van de camping. De plaatsen zijn breed maar niet heel erg diep. Caravan met voortent past net. Het zwembad mag je in als je 2 euro per persoon per keer betaald. Het ziet er wel

Mooi uit, niet groot maar mooi. Sanitair is recent vernieuwd en ziet er mooi uit. Mogelijkheid voor privesanitair is er maar dat is niet op je plaats. Kortom het is hier goed maar er zijn wat dingen die volgens ons anders kunnen.

Eenvoudig maar okay

Frank
31-5-2010

Afgelopen zomer hier een paar dagen gestaan met vrienden zonder te boeken. Het was heel rustig op de camping en we mochten onze plek zelf uitzoeken. Bomen genoeg dus geen probleem. De camping zelf stelt niet veel voor. Weinig tot geen faciliteiten en het sanitair is erg oud, maar wel redelijk schoon.

Tegenover de camping is een supermarktje/eetgelegenheid en het strand. Ideale ligging dus. De bus (naar o.a. Rimini) stopt voor de camping en rijd voor de feestbeesten ook 's nachts. In het dorpje zelf is volgens mij niet veel te beleven, maar daar zijn we dan ook maar 1 keer snachts geweest.

Tip: dagtrip naar San Marino

2008

het is een eenvoudige maar mooie camping het is wat maar

verloofd in venetie
9-2-2008

het is een eenvoudige maar mooie camping het is wat verouderd maar te doen, je hebt er een strand en eetgelegenheid/supermarkt aan de overkant van de weg. wij zijn er met beteruit reizen geweest en dat is ons heel goed bevallen!!! hele leuke exursies naar hele mooie plaatsen, het plaatsje is ook heel mooi zeker een aanrader om daar een keertje heen te gaan.

2007

Grote camping, je kan zelf je plaats zoeken als je dat wil, tegenover de camping is het strand, ook vrij strand, en camping winkel annex bar/restaurantje

Ja kan lopend het dorp Misano in, wat wel leuk is met winkeltjes e.d.

Erg leuke maar eenvoudige camping

Mike T
16-8-2007

Erg leuke maar eenvoudige camping. Pal aan het strand met een kleine campingwinkel en restaurant.

Sanitair simpel,oud maar schoon en gratis warme douche.

De bus naar Catolica en Riccione stoppen voor de deur.

Weinig nederlanders en jongeren, perfect voor een gezin.

Zeker nog een keer terug

We hebben een aantal aanbieders voor Misano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Misano in Misano Adriatico , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Misano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.