Hotel Metropolitan

KinderhotelWeer vandaag18°9°
Hotel Metropolitan

1 review over Hotel Metropolitan in het Nederlands

Geweldige plek aan het strand

gjs1961
26-7-2013

Hotel Metropolitan**** in Milano Marittima is een prima plek voor een vakantie direct aan de Adriatische kust. Wij hadden all-inclusivce waarbij we bij het middag- en avondeten steeds 2 keuzes uit 8 gerechten konden maken met daarbij per persoon een gratis drankje, Tevens daarbij een algemeen buffet waar je onbeperkt gebruik van mocht maken net als het dessertbuffet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropolitan in Milano Marittima (Adr.Riv.), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.