Masanti di Sopra

vakantie Masanti di Sopra

Reviews over Masanti di Sopra

Perfect place to regenerate!

cherylmeijs,
    10-10-2012

It was wonderful to re-visit this place - so many things still to see! Had a great time walking in the vicinity and as it was autumn lots of company from mushroom pickers! Casa Terracotta is a gorgeous place with all mod cons, the village and nearby environment are a dream to see, everything you need from peace and quiet to a busy, cultural environment are nearby and the food is beyond description. Try it - you will love it!

Gereisd met partner in september 2012

Fantastic holiday!

Cheryl Meijs,
    15-7-2011

Wonderful place wonderful food, great hospitality. Good walking, plenty to see and a wonderful reception from the hosts. Ideal vacation (but not for children).

Gereisd met partner in mei 2011

Heerlijk vakantiehuisje

floor,
    13-9-2010

Casa Terracotta is een fijn vakantiehuis in Masanti di Sopra. Zowel in de winter als in de zomer kun je er een heerlijk vakantie hebben. Het huis is van alle gemakken voorzien en ligt op een prachtige plek in Italie. Masanti ligt vlak bij Bedonia, een leuk, pitoresk, niet touristisch Italiaans dorp. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Geweldig vakantie!

Cheryl Meijs,
    5-10-2009

Casa Terracotta (zie www.casaterracotta.com) is een erg leuk klein huisje in een pittoresk dorp in een adenbenemend landschap. Geweldig wandelvakantie en veel mooie dorpen en kastelen om te bezoeken. Lekker restaurantjes in de omgeving. Leuk ontvangst en erg vriendelijk eigenaars. Top vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2009
Masanti di Sopra scoort een 9,3 uit 10, op basis van 11 reviews