Camping Villaggio del Sole

Camping Villaggio del Sole

7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio del Sole voor je op een rij gezet:

Eurocampings
Eurocampings

1 review over Camping Villaggio del Sole in het Nederlands

Prima camping

Yvet
29-7-2010

Prima camping aan een mooi strand. In de omgeving zijn veel grote campings of kleinere campings met voornamelijk Italianen. Als kampeerder met tent soms wat minder leuk. Ravenna is leuk voor een middag en het is leuk om een fiets te huren en zo de omgeving te verkennen. Het sanitair van de camping mag wat schoner maar al met al een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio del Sole in Marina Romea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio del Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.