Hotel La Meridiana

KinderhotelWeer vandaag29°17°
Hotel La Meridiana
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Meridiana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Meridiana in het Nederlands

Slecht in engels of service?

CB
22-8-2009

We hadden het geluk op onze geweldige rondreis in Italie de laatste kamer in dit hotel te bemachtigen, het liep al tegen de avond. Het hotel (look jaaren '70-'80) ligt aan een lange weg met meerdere hotels en op een paar honderd meter het strand. Er was een prijs voor twee nachten afgesproken.

De volgende ochtend, na een overigens prima ontbijt, zagen we een heel ander prijs op een briefje staan ( we gingen namelijk een voucher halen om naar het strand te kunnen). Met geen enkele moeite om het ontstaan van de verwarring te achterhalen bleef de dame aan de receptie maar herhalen dat het echt niet anders was met de prijs. Op een aantal vragen lukte het haar niet of moeizaam te reageren in het engels. We voelden ons bedonderd en zijn na 1 nacht weggegaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Meridiana in Marina Romea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Meridiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.