Hotel Maranello Village

Hotel Maranello Village
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Maranello Village voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Maranello Village in het Nederlands

Met oudere kinderen

Over het algemeen maakt het hotel een luxe indruk. 4-persoons hotelkamer voorzien van een volledig ingerichte keuken en wasautomaat in de badkamer. Verder komt het hotel schoon over. Eigenlijk is het hotel gemaakt voor Ferrari medewerkers (en klanten?). In de lobby staat een Ferrari raceauto opgesteld en overal in het hotel hangen posters en ligt vloerbedekking die aan Ferrari doet denken. Wat ik minder vond was de sensoren in de WCs van de lobby, waardoor ineens het licht uitvalt. Door een Ferrari evenement konden we ook onze auto niet parkeren op de parkeerplaatsen rond het hotel. Dus we moesten de parkeerkelder in. Het ontbijt paste niet bij de uitstraling van het hotel. Had net iets meer gemogen. Verder prachtige ligging ten opzichte van de verschillende Ferrari attracties, musea, Ferrari plein en fabrieken.

Prachtig hotel

zeegers-berghof
29-7-2013

Wij zijn met z'n drieen en hadden 2 kamers met 2 badkamers en konden de 2 deuren open laten en de toegangsdeur sluiten. Airco. Mooie omgeving. Alles draait om Ferrari. prachtig. Ga eten in het SelfService restaurant en eet daar met 2 volw en 1 kind voor € 15,00

Ontbijt perfect, vanalles wat je maar wilt.bijv. de cappucino wordt vers geklopt. 1 nacht met ontbijt voor 3 personen € 130,-

een aanrader!

Griet Mermans
12-4-2013

Wij gingen met onze twee zonen (13 en 12) naar Maranello Village. Het is een leuke plaats als je ook maar een beetje interesse hebt voor de Ferrari. Aan de balie staat er al een racewagen te pronken. De kamers zijn optimaal ingericht, een aparte kamer met badkamer voor de kids. Alles was netjes en Het ontbijt is goed in orde. We hebben het er echt naar onze zin gehad. 's Morgens werden we gewekt door de passerende Ferrari's :-)

Ferrari hotel

DJ vd Biggelaar
25-8-2010

Leuk ruim hotel in de plaats waar de Ferrari wordt gemaakt. Ondanks de Tom-tom was het niet zo eenvoudig te vinden omdat het adres via de touroperator niet correct is. Juiste adres is: Vialle terra delle Rosse 12; 41053 Pozza di Maranello).

Groot deel van het dorp staat in het teken van Ferrari. Het hotel heeft ruime kamers met een luxe badkamer. Tijndens ons verblijf werd de ingang/receptie verbouwd waardoor het ontblijt 's ochtends werd aangeboden. Het ontblijt is prima echter als je wat later aanschuift is het niet zeker of er alles nog aanwezig is. Al met al een prima hotel voor 1 of meerdere nachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maranello Village in Maranello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maranello Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.