Hotel Maranello Palace

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Maranello Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maranello Palace in het Nederlands

Bijzondere plek

henkhesseks
17-7-2011

Hotel Maranello palace is apart, een prachtig luxe hotel, wij denken vooral alleen voor zakenmensen, voor toeristen is het geen plek, alleen is het wel prachtig dat je zoveel ferrari's uit de fabriek ziet komen en horen voor een testrit! Voor fans een must! Mooi en modern, erg schoon, geweldig ontbijt, geeft een luxe gevoel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maranello Palace in Maranello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maranello Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.