Appartement Villaggio Michelangelo

ItaliëEmilia RomagnaLido di Spina (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villaggio Michelangelo voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 11 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

11 Reviews over Villaggio Michelangelo

• 7mevrouw Vrencken24-09-2014

Het was een hele fijne vakantie

Als je niet tussen de Nederlanders vakantie wil vieren moet je hier zeker zijn. Heerlijk alles op zijn Italiaans. Veel Italianen vieren zelf in deze streek hun vakantie. Heerlijk eten. Zeer normale prijzen. Ruime apartementen alleen jammer dat er niet tussendoor schoongemaakt wordt. Muggenspul meenemen is aan te bevelen.

• 9Annemarie05-09-2011

Prima Resort

Resort Michelangelo is een prima complex. Het appartement was ruim, schoon en keurig ingericht. Nooit heb ik zo veel serviesgoed gehad in een appartement. De mensen zijn vriendelijk. Je krijgt zelfs een badlaken voor bij het zwembad. Ook de wasserette is fijn en helemaal heerlijk waren de 2 strandbedjes en de parasol op Bagno Florida. Dit was bij het arrangement inbegrepen. Onze vaatwasser deed het niet en werd direct de volgende dag vervangen. Prima complex met een fijn zwembad en veel ligbedjes.

• 10Martin31-07-2011

Skvělé místo

Luxus a pohoda za super prachy.Perfektní vybavení apartmánů,super bazén a super lidi co se tam o to všechno starají.

• 9Pascale23-08-2010

Uitstekend bevallen !

What you see is what you get. Net onderhouden app. en complex. Zeer vriendelijk personeel, erg veilig voor de kinderen (behalve het stapelbed, bovenste gedeelte!) 1 x per week live muziek op het complex. Een echte strand/zwembad vakantie, voor mensen die niet meer nodig hebben dan dat. Het ligt wel afgelegen van bezienswaardigheden en heeft geen grote winkelstraten. Supermarktjes op loopafstand alsook een apotheek, en een grote supermarkt op ong 7 km. Oh ja, wasmachine was ook heel makkelijk, geen waspoeder nodig, zit er al in. En daarna kun je ook drogen. Was er leuk allemaal ! Tip: zorg dat je iets kent in het Italiaans (vooral apotheek dingen ofzo), men spreekt over het algemeen alleen dat buiten het complex, duits is ook niet makkelijk voor ze hebben we gemerkt. Wij kijken er met een goed gevoel op terug!

• 9Ron12-08-2010

Mooi en schoon complex

Het hele complex is prima onderhouden. Je krijgt zelf badhandoeken vh complex! Verder is alles keurig ingericht. Kinderen vermaken zich prima in het zwembad of de speeltuin. Kortingen op restaurant, supermarkt, etc worden er gegeven aan de vakantieganger. Leuke extra toch?! Onze beleving..prima lokatie voor een gezin.

• 8De Ammerhanen23-07-2009

Niet de ideale vakantie voor 2

Resort ter grootte van een voetbalveld. Goede voorzieningen in en rond zwembad. WC-gangers: deur kan niet op slot. Zeer vriendelijk personeel, staat altijd voor je klaar. Advies, dat sommige van personeel toch maar een basiscursus Engels moeten volgen. Communiceert toch wat makkelijker. Voor kinderen voldoende vermaak; op wo-avond "feestavond". Echter buiten resort, alleen maar (verhuur)apartementen.Geen vermaak in Spina en heeft nauwelijks een centrum voor bekijks. Strandgangers kunnen zich 600mtr verderop vermaken. Zandstrand, schelpen en rotzooi. Veel plezier aldaar, wij hielden het voor gezien. Resort is oke, maar voor meer vermaak adviseren we door te rijden naar Rimini of lager. Minpunt is ook het wegennet in omgeving; dichtbijzijnde snelweg ca. +50km. Veel 50/70km-wegen. Regio laat niet veel indruk achter, tenzij men van echte rust houdt. Meer van Commachio raden we dan wel aan. Nee, hier zien ze ons niet meer terug. Hadden toch ietwat meer activiteit verwacht..........

• 9Jens Blom Nielsen16-06-2009

Fantastisk sted, til hele familien

En sand perle.

Der er god service, de snakker godt engelsk og tysk i receptionen. En hjælper holder øje med poolen, dagen lang og der er altid smil på læben bladt de ansatte. Vi har været der 4 sommere i træk og kan kun anbefale dette dejlige lejligheds kompleks med ca. 60 lejligheder. Ved pool området er der lagt et grønt tæppe ligende belægning, så når børnene løber omkring, kan de ikke glide (som ellers ofte sker på klinker/fliser). God lille legeplads til de mindste børn. ca. 400 meter til dejlig sandstrand, hvor man kan spille en masse sport, samt nyde driks om aften til den gode musik.

Et sted som passer til hele familien.

• 9Lina24-07-2008

Michelangelo

Das Apartement und die Anlage waren top gepflegt. Die Einrichtungen waren praktisch ( Spüllmaschine ) und das Appartement war abgeschlossen, d.h. nur die "Bewohner" konnten hineinkommen. Es gab einen, in der Wand eingebauten Save, sodass man sich keine Sorgen um die Wertsachen hat machen müssen.

Der Ort war ganz ordentlich. Es gab 2 Diskos,....und sonst konnte man gut von dort aus in die Nachbarnstadt ( wo mehr Aktion war ) gelangen. Im Allgemeinen war es dort Klasse und die Ferienanlage Michelangelo war eine der schönsten ( von außen ) in dieser Stadt.

• 5Ralf28-05-2008

Die Anlage ist Übersichtlich aber nach einer Zeit ein wenig zu klein und langweilig. Beim Pool wäre vielleicht ein Kinderrutsche oder ähnliches schön gewesen. Der Kindespielplatz war schön, aber mit drei Spielgeräten und einem Sandkasten schnell langweilig. Wir hatten Vollpension. Essen ist gut, aber die Karte ist sehr klein gehalten und bei einer Woche Aufenthalt schnell durchgetestet. Auswahl Bestand zwischen vielen Pizzen(waren am besten), Verschiedene Nudelarten, 3-4 Fleischgerichte und einem Salat, 3 Sorten Fisch, Pommes).Am besten Selbsverpflegen und sich manchmal Mittags im Restaurant was bestellen(20% Rabatt. Der Strand in Lido Di Spina ist sehr schön und sauber.

• 9monique26-05-2008

We zijn net terug van een 8 daagse vakantie, en het is echt een super luxe complex. We hadden een 4-6 persoons appartement voor ons, twee volwassenen en tweeling van 3 en die was ruim genoeg. voorzien van alle apparatuur die je nodig hebt. toen wij er waren zaten er alleen maar duitsers, niet erg maar je wilt ook wel eens gezellig kletsen zonder taalproblemen. het zwembad had gezelliger ingericht mogen worden voor de kinderen, maar die hebben zich ook prima vermaakt. Omgeving vonden wij wel diep triest. een uitgestorven dorpje met weing winkeltjes en daardoor ook flink aan de prijs. Maar als het comples ergens anders zou liggen , gingen we zeker terug. Super survice, erg aardig en doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Appartement Villaggio Michelangelo info

Veilig betalen met