Appartement Villaggio Michelangelo

Appartement
Appartement Villaggio Michelangelo
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Michelangelo voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Villaggio Michelangelo in het Nederlands

Het was een hele fijne vakantie

mevrouw Vrencken
24-9-2014

Als je niet tussen de Nederlanders vakantie wil vieren moet je hier zeker zijn. Heerlijk alles op zijn Italiaans. Veel Italianen vieren zelf in deze streek hun vakantie. Heerlijk eten. Zeer normale prijzen. Ruime apartementen alleen jammer dat er niet tussendoor schoongemaakt wordt. Muggenspul meenemen is aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima Resort

Annemarie
5-9-2011

Resort Michelangelo is een prima complex. Het appartement was ruim, schoon en keurig ingericht. Nooit heb ik zo veel serviesgoed gehad in een appartement. De mensen zijn vriendelijk. Je krijgt zelfs een badlaken voor bij het zwembad. Ook de wasserette is fijn en helemaal heerlijk waren de 2 strandbedjes en de parasol op Bagno Florida. Dit was bij het arrangement inbegrepen. Onze vaatwasser deed het niet en werd direct de volgende dag vervangen. Prima complex met een fijn zwembad en veel ligbedjes.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend bevallen !

Pascale
23-8-2010

What you see is what you get. Net onderhouden app. en complex. Zeer vriendelijk personeel, erg veilig voor de kinderen (behalve het stapelbed, bovenste gedeelte!) 1 x per week live muziek op het complex. Een echte strand/zwembad vakantie, voor mensen die niet meer nodig hebben dan dat. Het ligt wel afgelegen van bezienswaardigheden en heeft geen grote winkelstraten. Supermarktjes op loopafstand alsook een apotheek, en een grote supermarkt op ong 7 km. Oh ja, wasmachine was ook heel makkelijk, geen waspoeder nodig, zit er al in. En daarna kun je ook drogen. Was er leuk allemaal ! Tip: zorg dat je iets kent in het Italiaans (vooral apotheek dingen ofzo), men spreekt over het algemeen alleen dat buiten het complex, duits is ook niet makkelijk voor ze hebben we gemerkt. Wij kijken er met een goed gevoel op terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Mooi en schoon complex

Ron
12-8-2010

Het hele complex is prima onderhouden. Je krijgt zelf badhandoeken vh complex! Verder is alles keurig ingericht. Kinderen vermaken zich prima in het zwembad of de speeltuin. Kortingen op restaurant, supermarkt, etc worden er gegeven aan de vakantieganger. Leuke extra toch?! Onze beleving..prima lokatie voor een gezin.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet de ideale vakantie voor 2

De Ammerhanen
23-7-2009

Resort ter grootte van een voetbalveld. Goede voorzieningen in en rond zwembad. WC-gangers: deur kan niet op slot. Zeer vriendelijk personeel, staat altijd voor je klaar. Advies, dat sommige van personeel toch maar een basiscursus Engels moeten volgen. Communiceert toch wat makkelijker. Voor kinderen voldoende vermaak; op wo-avond "feestavond". Echter buiten resort, alleen maar (verhuur)apartementen.Geen vermaak in Spina en heeft nauwelijks een centrum voor bekijks. Strandgangers kunnen zich 600mtr verderop vermaken. Zandstrand, schelpen en rotzooi. Veel plezier aldaar, wij hielden het voor gezien. Resort is oke, maar voor meer vermaak adviseren we door te rijden naar Rimini of lager. Minpunt is ook het wegennet in omgeving; dichtbijzijnde snelweg ca. +50km. Veel 50/70km-wegen. Regio laat niet veel indruk achter, tenzij men van echte rust houdt. Meer van Commachio raden we dan wel aan. Nee, hier zien ze ons niet meer terug. Hadden toch ietwat meer activiteit verwacht..........

Gereisd met partner in juni 2009
2008

We zijn net terug van een 8 daagse vakantie, en het is echt een super luxe complex. We hadden een 4-6 persoons appartement voor ons, twee volwassenen en tweeling van 3 en die was ruim genoeg. voorzien van alle apparatuur die je nodig hebt. toen wij er waren zaten er alleen maar duitsers, niet erg maar je wilt ook wel eens gezellig kletsen zonder taalproblemen. het zwembad had gezelliger ingericht mogen worden voor de kinderen, maar die hebben zich ook prima vermaakt. Omgeving vonden wij wel diep triest. een uitgestorven dorpje met weing winkeltjes en daardoor ook flink aan de prijs. Maar als het comples ergens anders zou liggen , gingen we zeker terug. Super survice, erg aardig en doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Gereisd familie in mei 2008

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Michelangelo in Lido di Spina (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Michelangelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.