Camping Mare e Pineta

Camping Mare e Pineta
6,7

4 tips over Camping Mare e Pineta

Hans, 3-9-2012
Neem het treintje vanaf de camping naar de haven, en neem daar de boot naar triest. Duurt 1,5 uur, en je ziet een hele mooie kustlijn. Triest is een erg mooie stad waar je veel verschillende dingen kunt doen. Van shoppen tot ouwe kastelen bekijken. de terugreis kun je met de bus doen, die je voor de camping weer uitzet, in 20 minuten.
antoinette, 20-6-2012
Montfalcone, Grado, Udine en de grotten in slovenie zijn een must om aan te doen. Evenals het verblijf in een accomodatie van tent-a-tent. Alles wat nodig is heb je voor handen( voor dagelijks gebruik). Gerard en joke, beheerdersechtpaar.(rent-a-tent) .................jullie verdienen een pluim voor jullie gastvrijheid, ontvangst en gezelligheid
antoinette, 19-6-2012
europa's grootste grotten in slovenië, uurtje rijden v.a. de camping, via de tolweg. Denk wel aan het wegenvignet, hier wordt streng op gecontroleerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Mare e Pineta voor je op een rij gezet:

Maurice Peeters, 6-5-2012

Strand bij Marina Julie in Monfalcone is fijn en kindvriendelijk (10 minuten rijden)

Slovenie is supermooi, ga een s naar Tolmin!, wauw

Monfalcone is ene leuk plaatsje en Trieste is echt heel mooi.

Milaan/Venetie is iets meer dan een uur, Verona ben je zo

We hebben een aantal aanbieders voor Mare e Pineta voor je op een rij gezet: