Camping Mare e Pineta

Camping Mare e Pineta
6,7

78 reviews over Camping Mare e Pineta in het Nederlands

Familie

Wij gaan er niet meer naartoe. I

Anita Brockhoff
27-7-2018

We hebben een leuke vakantie gehad, maar dat hebben we uiteraard zelf gedaan. Bij aankomst zeer onaardig personeel met inchecken, op het onbeschofte af! Niet normaal! De Italianen heersen daar, ja dat is de plaatselijke bevolking, maar ze zijn er dan ook duidelijk. Wordt heel slecht Engels gesproken, pinnen is nergens mogelijk! Je moet je paspoort inleveren bij de receptie of 50 euro. Die krijg je weer terug. De manier waarop je te woord wordt gestaan bij de receptie is beneden alle peil! Niks welkom heten, een chagrijnig gezicht en vreselijk onaardig! In de supermarkt ook zeer onaardig personeel.

Nooit meer

RO
23-8-2017

Wat een vreselijke camping....Heel veel geluidoverlast tot diep in de nacht van de omliggende strandtenten. Wij hebben hier een klacht over ingediend maar werden totaal niet gehoord of serieus genomen. Oplossing van de receptie: zal ik iedereen met een bazookha neerschieten? dan hebben jullie rust.....ongehoord! Het was eigenlijk onze schuld dat we voor deze camping hadden gekozen.

In het zwembad mag je niets....niet duiken (2.5 m diep) en ook geen bommetjes.

De camping hanteerd heel veel regels, niet echt vakantie gevoel hierdoor.

Heel veel vaste staanplaatsen van Italianen die denken dat de camping van hun is....heel vervelende sfeer.

Ook de omgeving is vergane glorie....dit stuk van de Adriatische kust is op sterven na dood....Commachio is enige leuke stadje in de buurt.

Het restaurant. de ijssalon en de winkeltjes waren prima, fijn personeel.

We hebben er zelf een gezellige vakante van gemaakt maar komen hier voor geen goud mer terug!

Fantastisch chalet op ruime locatie.

Erik
16-6-2016

Wij hadden een holiday chalet gehuurd.

Het chalet die wij hadden was ons erg goed bevallen. een vrij nieuw chalet met een grote veranda. Alles was goed schoon en volledig ingericht.

Wij zijn zeer tevreden over deze touroperator en komen zeker weer terug.

De camping heeft een zeer mooie ligging direct aan het mooie (grote)zandstrand.

Ook is het mooi om vanuit deze locatie een dagje Venetië/Ravenna of San Marino te plannen.

De voordelen vonden wij dat de camping over veel faciliteiten en zwembaden beschikt.

Canvas Holidays

Leuke camping jammer van de gastvrouw

Karin
12-8-2013

De camping is leuk als je het niet erg vind tussen de Nederlanders te staan. Want het lijkt wel een grote Nederlandse camping. Zwembad is leuk maar mist voor de kinderen iets extra's. Na een week heb je die wel gezien maar er zijn erg leuke stranden in de buurt dus dat hoeft geen belemmering te zijn. Restaurant is goed maar je kunt je pizza's beter in een dorp verderop halen. Jammer was de gastvrouw van de organisatie eurosporvarc/intercamp.

Zij was erg nukkig,onverzorgt,kortaf en alles behalve een gastvrouw. Geen visite kaartje. Wij stonden op een plek met geen centimeter schaduw terwijl we daar wel om gevraagd hadden. Maar enig overleg was hierover niet mogelijk waarna ze ons maar gewoon doodzweeg. Ongelooflijk. Maar ondanks dat hebben we een leuke vakantie gehad want in de omgeving zijn veel leuke dingen te doen zoals snorkelen of een boot huren.

wij zijn in juli op deze camping geweest en hebben genoten van een heerlijke vakantieweek. De tweede week verliep voor ons niet goed, mijn man werd door een Italiaanse dame van zijn fiets afgereden. Ziekenhuisopname, repratriering en een hoop ellende volgde, o.a bezoek aan de italiaans sprekende politie, italiaans sprekende artsen enz.. Ik wil Ruth en Giuseppe, beheerders van de touroperatortenten, een super compliment geven voor de steun en hulp die zij ons geboden hebben.(tolken, tot diep in de nacht mee gaan naar het ziekenhuis, ligbed regelen voor op de camping) Wat is het fijn als iemand zomaar alles opzij zet en je voor 100% helpt. Ik hoop voor touroperator dat er meer beheerders zo begaan zijn met hun gasten. Deze twee lieve mensen verdienen een 10.

Manon Bouwman

Super vakantie

Hans
3-9-2012

We zaten in een tent van touroperator. Dit is ons erg bevallen! Alles was schoon en aanwezig toen we er kwamen. Het echtpaar wat aanwezig was, van deze organisatie, om ons te ontvangen was erg open en beleefd en hebben ons van veel tips voorzien over de camping, maar ook over de omgeving. We zijn erg tevreden over hen, en over touroperator!

Volgend jaar zeker weer een optie voor ons!

Familiecamping aan het strand

Kempinga
30-7-2012

Wij hebben hier 2 weken een bungalow gehuurd. Deze bungalow is van de camping. De bungalow was bij aankomst erg schoon de bedden waren zelfs opgemaakt ( wat volgens de site niet inbegrepen was). De tuin was groot (incl. 2 ligstoelen) en vlakbij het strand waar ook nog 2 strandstoelen klaar stonden . Bij de receptie waren ze vriendelijk maar het personeel in de winkel moest nog een cursus vriendelijkheid volgen. Het restaurant was ook goed vooral de happy hour, pizza's voor de helft van de prijs . De ligging van de camping is ook goed, vlakbij het strand en het dorp waar je leuk kunt winkelen en eten. Een echte camping voor een strand vakantie want de in de omgeving is niet veel te ondernemen.

Na jaren de bekende toeristische plaatsen dit keer met vliegtuig naar Triest gegaan. Leuke camping voor weinig geld. Met de bus ben je voor € 2,40 met 25 minuten in triest (vanaf de camping). Daar is van alles te beleven. Vanuit de luchthaven was ook ca 20 minuten en hetzelfde bedrag.

Prima camping

Hanneke
7-9-2011

Van 13 augustus 2011 t/m 27 augustus 2011 op deze camping geweest.

De kinderen, 9, 7 en 7 jaar hebben zich prima vermaakt.

Een geweldig leuk animatieteam, een fijn zwembad (nu wel gratis) en een prachtige camping.

Het sanitair was prima, alleen de bezoekers maken hier een zootje van.

De campingwinkel is goed voor broodjes en de krant in de ochtend.

Voor de rest moet je naar de supermarkten in Monfalcone gaan.

Het personeel van de winkel en receptie was vriendelijk.

Alleen het strand is niet geweldig.

Met het treintje hier naar toe geweest. Kiezels en het loopt schuin af.

Ook het strand in Grado (30 minuten rijden) was geen succes.

Wel een mooie omgeving.

Uitstapjes gemaakt naar Triëste, Udine, Venetië, Portorez-Piran (Slovenië)

veel last van muggen

naomi
24-8-2011

hallo, we zijn dit jaar met ze 7e naar camping mare e pineta geweest

leuke camping mooie ligging en prachtig strand alleen veel last van muggen:(

s'ochtends rond 7 uur veel kabaal van vrachtwagens en glasbakken zeer irritant

heeeeleeee leuke animatie voor jong en oud.

het zwembad was dicht van 13:00 tot 15:00 heel vervelend.

italianen zijn een stug volk en spreken nauwelijks engels.

we zijn ook naar venetie geweest zeker de moeite waard en ook nog in een gondel gezeten kost 100 euro voor 1 gondel.

je krijgt ook een bandje om, dat je op deze camping verblijft, wel handig anders kan iedereen naar binnenkomen.

vlakbij zijn er veel disco's bijv. club hawai en baraguda openluchtdiscotheek en tot 4 uur s nachts muziek hoort

we zijn 2 dagen eerder naar huis gegaan omdat we helemaal werden ondergestoken door die vervelende muggen een van ons is gestoken door een afrikaanse tijgermug en heeft een bloedvergiftiging opgelopen heel naar.

kortom nooit meer!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mare e Pineta in Lido di Spina (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mare e Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.