Appartement Lido di Spina

Appartement Lido di Spina
5,4

Matig

11 reviews over Appartement Lido di Spina in het Nederlands

Dit was éénmalig, viel erg tegen!

Bart & Susan
28-7-2018

De kinderen vinden het hier leuk en de camping is netjes. De via touroperator geboekte stacaravan was niet meer beschikbaar voor 3 weken, raar want we hadden in januari al geboekt. De receptionist zei dat we een upgrade kregen, maar dat was helaas een downgrade, gezien hetgeen we hadden geboekt. Zwembaden zijn dik in orde. Horecapersoneel is ronduit slecht en zeer onvriendelijk, spreken uitsluitend Italiaans, zijn niet behulpzaam en zijn zeer zeker NIET voor dit vak opgeleid. Daarnaast kun je een aardige zak met geld meenemen, want het is er vreselijk duur! Voor een Mojito betaal je €7,-, is niet erg, maar als je het in een plastic bekertje krijgt met TE veel ijsklontjes en nep Bacardi, is het teveel! De afhaal pizza’s zijn lekker, maar niet goedkoop. De animatie valt erg tegen, voor pubers wordt weinig tot niets georganiseerd. Wel is er elke avond 1 uurtje ‘disco’, onder een BOUWLAMP!! Strand is wel dichtbij...

Niet aan te raden voor gezinnen met oudere kids.

Marcel
5-8-2016

Camping geheel gericht op de eigen Italianen. Er wordt door al het personeel bijna geen Engels gesproken waardoor het lastig was om te communiceren. Volgens de vakantie site werd hierover anders verondersteld. Bij het zwembad mag er helemaal niets en wordt er door de badmeesters daarom alleen maar gefloten. Plezier van zwemmen werd daardoor teniet gedaan. Voor de ligbedden en parasols moet er €10,00 p.dag voor betaald worden. 1 keer per week was het bad zelfs tot in de middag gesloten voor onderhoud oid. Meenemen van eigen stoelen of parasol naar het zwembad is niet toegestaan! Volgens de site is er WiFi, mits je er wel €4,- per uur voor wilt betalen. Zo is alles hier op de camping ook erg prijzig. De omgeving biedt ook weinig verteer waardoor je met de auto echt op pad moet gaan. Wij hadden geboekt bij onze vaste organisatie maar de stacaravans bleken ingehuurd te zijn bij derden. De afmeting van dit type stacaravan was ook kleiner dan wij normaal te zijn aan te treffen. Eens maar nooit weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Wim
7-8-2015

Zoals door anderen is aangegeven zijn er muggen. Ik denk dat je die overal wel hebt en dat je daar gewoon altijd rekening mee moet houden. Persoonlijk heb ik er geen last van gehad. Mijn kinderen wel maar niet bovenmatig. Het zwembad en de verzorging er omheen zijn goed. Wel even wennen dat je eerst betaald en dan bij een ander je bestelling ophaalt. Animatieteam doet zijn uiterste best voor groot en klein. Het meeste is in het Italiaans. Iedereen die zegt dat het slecht is gaat aan het doel voorbij van camping animatie. Het is geen professionele groep, ze houden de mensen bezig en de variatie is elke avond aanwezig. Op maandagochtend is het zwembad dicht. Dat is geen probleem want het strand ligt op loopafstand. Het restaurant is goed. Niet te duur ook. qua aankleding moet je niet denken aan een gerenommeerd Michelin restaurant, maar voor een camping is dit restaurant erg goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Treurig

Sven Verbruggen
21-8-2014

Ligging ver buiten dorp en tussen moerassen waardoor VEEL muggen. Voor Wifi (erg traag) wordt EUR 4 per uur of 15 per dag gevraagd. Voor ligbedjes aan zwembad 10,- per dag!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

fantastische camping

xena
1-10-2013

aug 2013 zijn we hier verbleven al de beste camping die we hebben gehad .Sanitair heel proper, chapeau voor de dames die ze netjes maken. ligging is perfect,, strand niet ver en je kan met het busje gaan dat rijd alttijd op en af.de koffiebar een aanrader , tent kraaknet en de begeleidster van v.c (LIEVE) stond altijd voor je klaar, receptie zeer goede ontvangst ,heel kindvriendelijk,en heel proper zwembad, het strand is nogal druk maar als je een beetje verder loopt langs het paadje dan heb je een breed zandstrand super ,een minpuntje dat zijn de muggen dus zeker iets meenemen .Voor ons een geslaagde vakantie:-)

Gereisd Met partner in augustus 2013
2008

Moeras -spina

Suus
20-9-2008
  • te veel muggen
  • camping ligt naast een moeras? Dus beperkt wandelmogelijkheden
  • veel lawaii savonds (entertainement begint om kwart voor 10, muziek is kindermuziek, show is slecht) - stond niet op webpagina
  • spinneweb in het plafond in het restaurant
  • auto maag niet alleen naar buiten/binnen tussen 13-15 uur - stond niet op webpagina
  • zwembad gesloten grotse deel van de daag - stond niet op webpagina
  • bijna 1 km naar strand - stond niet op webpagina

Wij zouden niet de camping rekommenderen

Gereisd Met partner in augustus 2008

Een fantastisch park met mooie accommodatie

H.G. van der Lee
11-8-2008

Een heel groot park met veel soorten accommodaties. Ook een groot deel kampeerterrein.

Er wordt enorm veel georganiseerd (helaas allemaal Italiaans) voor de kinderen en heel veel sportactiviteiten (ondanks de temperatuur!).

De bungalow was zeer ruim, heerlijke airco, hele goede bedden, luiken en muggenhorren (HEEL ERG FIJN!). Alleen de keuken was een beetje sober. Geen magnetron en/of oven. De tv ontbrak, hoewel er wel een aansluiting is.

Geen internet mogelijkheden, hoewel dit wel was aangegeven in de informatie.

Het shuttlebusje naar het strand is fantastisch. Want in de hitte is tussen de 600-900 meter met zwemspullen lopen is toch wel vermoeiend.

Het restaurant biedt ook goede mogelijkheden.

Het zwembad is maar beperkt open van 10.00 tot 13.00 en van 15.00 tot 19.00 uur! Badmuts én slippers zijn wel verplicht, maar dat is wel zo hygiënisch.

Het enige GROTE nadeel op dit park: MUGGEN, MUGGEN en nog eens MUGGEN. Dus daarom helaas niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Leuke Camping

Danny
15-1-2007

Leuke Camping. 's Avond aardig wat muggen. Caravans zijn mooi en schoon. Echt een hele leuke camping. Aanrader!

Gereisd Anders in januari 2007
2006

mooie camping met veel animatie bij het zwembad en naar je

19-11-2006

mooie camping met veel animatie bij het zwembad en sportfaciliteiten pendelbusje naar strand nadeel: heel veel muggen minder prettig: als je een plek dicht bij het zwembad hebt is er geluidsoverlast

Gereisd Familie in juli 2006

Redelijk grote camping, voorzien van diverse faciliteiten

H.Habers
27-8-2006

Redelijk grote camping, voorzien van diverse faciliteiten. Net zwembad, animatie voor groot en klein, restaurants en supermarkt. Speeltuin met opblaas-springkussens. Eigen stadsbus in dienst voor het vervoer van/naar het strand (slechts 600 meter, maar toch!). Bij huur van caravan eigen plekje op het strand met parasol/ligbed. Kindvriendelijk, veel schaduw. Enige nadeel; ontzettend veel muggen!!!!

Gereisd Familie in juli 2006

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lido di Spina in Lido di Spina (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lido di Spina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.