Vakantiepark Club del Sole Spina

• Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Grote camping, veel Italianen met een vaste plek met aanbouwtjes en overkappingen, beetje armoedig. Mensen in campingwinkel niet bijzonder aardig. Praten met een ander terwijl ze jou helpt! Restaurant goed eten, wel wat prijzig in vergelijking tot restaurantjes elders.Zwembad veel te klein. Touroperator voor de 1e keer. Meteen gedoe met ons huisje, niet beschikbaar ongedierte, ander huisje toegewezen gekregen maar moesten bijbetalen. 300 euro "omdat wij het waren". Niet akkoord natuurlijk. Uiteindelijk 150 euro betaald en klacht per mail ingediend bij hoofdkantoor. Toen kwam men even verhaal halen. En werd gedreigd ons uit ons huisje te zetten. Dit geweigerd uiteraard. Uiteindelijk zouden wij het verkeerd hebben begrepen enzo. Ik kon niet anders dan de conclusie trekken dat ze er op de camping een clandistien handeltje in huisjes op na hielden. In ons oorspronkelijke huisje zat een dag na onze aankomst een ander gezin.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Club del Sole Spina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club del Sole Spina in Lido di Spina (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club del Sole Spina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.