Hotel Koko

4 reviews over Hotel Koko in het Nederlands

Maar gewoontjes

Nicky
19-9-2013

Eind augustus hier gelogeerd, service aan de receptie optimaal, maar de service bij't ontbijt vonden wij minder. Wij wilden liever binnen eten wegens teveel wespen buiten maar dat moest elke ochtend herhaald worden en dan werd er met een lang gezicht een tafel binnen aangewezen, en roddelen dat ze deden precies of wij Belgen/Nederlanders kunnen geen italiaans. Tijdens ons verblijf was er een familie van 9 en daarvoor was het zelfs teveel dat ze twee tafels bij elkaar moesten schuiven, de mensen werden verplicht aan twee tafels te zitten! Kamers te klein om met 4 te slapen en ook geen enkele info over het laddertje voor het stapelbed, tijdens onze laatste dag hebben dat in de kast gevonden. Hygiëne was ook niet echt top, op de eerste dag lag alles nog vol met haar dat niet van ons was.

Kortom, Lido di Savio vonden wij op zich geweldig, we gaan er zeker terug maar dan wel in een ander hotel.

rustig gelegen hotel

greet & denis
12-9-2013

Heel rustig gelegen, weliswaar tijdens de sluitingsperiode van de discotheek dat ernaast is gelegen. Om naar het strand te gaan, naar het winkelstraatje en/of café's, eetgelegenheden is het wel een stukje lopen. Langs een weg, waar geen apart voetpad is, dus gevaarlijk, vooral met kinderen. Personeel is zeer behulpzaam, ook al spreekt de dame vh ontbijt enkel Italiaans. Zwembad was tijdens ons verblijf practisch alleen voor ons gezelschap wat wel heel aangenaam was. Zwembad werd zeer goed onderhouden. Ontbijt was ok, maar weinig/geen variatie tss de verschillende dagen. Ook geen bruin brood te bespeuren. Jammer. De kamer was in orde, wel klein voor 4 personen. Er werd een stapelbed bijgeplaatst, wat helemaal niet veilig was, er was geen trapje aan en geen veiligheidsrand. Spijtig dat er geen koffiebar/snackbar was, zoals wel vermeld op website van het hotel. Er zijn wel prieeltjes in de tuin, waar we 's middags onze picknick hebben opgegeten. Heel veel muggen !

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

justkidding37
3-9-2013

Kamer prima, ontbijt voldoende gevarieerd, personeel zeer vriendelijk. Ongeveer 5-10 min. Lopen naar het strand. Hotel is aangesloten bij bagno 340, maar wrijvingen bagno 343 Oscar beter omdat ze daar wifi hebben. Lido di Savio is wel toeristisch, maar er zijn veelal Italianen en Duitsers. Wij zijn in 1 week tijd maar 1 x Nederlanders tegengekomen. Strand is mooi en schoon, zee loopt geleidelijk af. Ga vooral niet eten bij La Botte, is echt een tegenvaller.

redelijk hotel

johan
30-7-2013

opzet van het hotel is mooi.

kamers zij kleiner dan foto's doen vermoeden.

het hotel ligt zeker niet aan de zee zoals soms wordt omschreven maar is zeker 10 minuten lopen.

zwembad is klein.

het is onbijt is redelijk prijs/kwaliteit.

We hebben een aantal aanbieders voor Koko voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koko in Lido di Savio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Koko scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.