Géén boekingskosten

Camping Vigna sul Mar (Glamping)

ItaliëEmilia RomagnaLido di Pomposa (Adriatische Riviera)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vigna sul Mar (Glamping) voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 273 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Lido di Pomposa, in Italië, ligt Camping Vigna sul Mar. Houd er rekening mee dat hier veel honden komen, er is zelfs een speciale hondenspeeltuin. Ook vind je hier een zwembad, restaurant en animatie. Het strand is lopend te bereiken en omdat deze langzaam afloopt in de zee is het ook ideaal voor kinderen.

276 Reviews over Vigna sul Mar (Glamping)

• 3J.10-08-2021

Geen familiecamping

Momenteel staan wij op camping vigna sul mar, in 2013 ook al eens geweest en verheugde ons op weer een verblijf daar!Overdag prima camping, wel erg op de Italianen zelf gericht maar niet hinderlijk! Echter savonds breekt de hel los, wij staan helemaal achterop de camping maar het is alsof we op een festival staan,.. kei harde muziek, een hoop geschreeuw door de microfoon. Dit gaat zeker tot 24.00 door,.. met een baby van 11 maanden is dit echt niet grappig!! Met vier kinderen zijn wij heel wat geluid en animatie gewend op een camping, maar dit gaat veelste ver! Voor ons hierdoor echt de laatste keer op deze camping!!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Esther04-08-2020

Meer voor kleine kinderen dan voor Pubers.

Wij vonden het geen camping voor Pubers, weinig voor hun te doen. En we hadden er 2 bij ons....... Voor een gezin met kleine kinderen, is het een leuke camping. Wij hadden een stacaravan gehuurd. De stacaravan staat helemaal aan de andere kant van de zee en het zwembad, op het park je moest een eind lopen om daar te komen. De camping is erg op Italianen gericht. Verder schone camping en vriendelijk personeel. Met een mooi zwembad, schoon en heerlijk warm water. De camping winkel is prima, ietsjes duurdeymaar wel betaalbaar. Supermarkt zit in de buurt en ook een mini shoppingmall Bennet. Wel veel muggen. Dus goeie muggenspray mee. Verder in de buurt niet heel veel te beleven. Er zit een heel lekker restaurantje aan zee, kun je goed eten voor weinig en je hebt een fantastisch uitzicht over zee. Wij zijn nog een dag naar Venetië geweest met de boot. Daar kunnen ze je op de camping ( speciaal bureau) mee helpen on te reserveren.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Danielle25-07-2019

Mooie nette camping!

Een caravan (Prestige) direct geboekt via de site van de camping. De accommodatie via de camping zijn erg mooi, schoon en nieuw. Geboekt als een last minute en is zeker de moeite waard om rechtstreeks te boeken. Via touroperators vond ik de accomodaties minder mooi en op mindere plek. Camping supermarkt erg duur! Lidl is 7 minuten rijden.

Mooie camping met mooi strand ( bij de geboekte caravan zat gratis een stoel, ligbed en parasol). Het zwembad is ook schoon en mooi. Niet erg ruim. De bedjes kosten daar 3 euro per dag.

In de omgeving, zoals wij wisten, weinig te doen. Venetië en San Marino is ruim 1,5 uur rijden. Als je komt voor zin, strand en zwembad is dit zeker een mooie camping.

• 5Eetgelegenheden

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10KD05-05-2019

Alle Jahre wieder

Jedes Jahr mit der Familie den Jahresurlaub hier verbracht. Immer wieder gerne.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Seb16-09-2018

Sehr ungepflegte Anlage mit sehr vielen Hunden

Die Anlage ist sehr ungepflegt,die meisten Mobilheime sind alt und herunter gekommen,es sind sehr viele Hunde in der Anlage zu sehen die auch am Meer auf die Sandflächen ihre Notdurft machen.Am sehr kleinen Pool ist das mitnehmen von Bällen und Luft-Badesachen verboten und die Bademeister pfeifen unentwegt.Die Sanitäranlage am Pool ist miserabel. Einzig das Animation-Team ist sehr gut,sie versuchen immer für gute Stimmung zu sorgen, eindeutig zu gut für diese Anlage.Das war die schlechteste Anlage der letzten 10 Jahre, danke nicht noch ein mal. .

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Erica12-09-2018

Prima schone camping.

Prima camping! Waren hier met onze twee hondjes is erg hondvriendelijke camping met een heuse speeltuin voor de honden. Wees gerust nergens vind je poep of heb je overlast van de honden. Kindvriendelijk zijn ze zeker en ondernemen genoeg met de kids Schoon en fijn zandstrand. Zwembad ook schoon en genoeg plekken om te liggen alleen soms iets te weinig bedjes. Leuke bezienswaardigheden in de ongeving alleen heb je daar wel een fiets of auto voor nodig. Muggen zitten overal in Italië dus neem voldoende citronella en afterbeet mee. Zouden maar zo nog eens terug kunnen komen hier.

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Wendy19-08-2018

Veel geblaf en stinkend afval

Alle recensies kloppen precies over deze camping. Het is een ramp, geboekt via touroperator en dan ben je de slechte plekken. Wij zitten naast de hondenspeeltuin, dat geeft in de ochtend en avond veel geblaf! Daarnaast naast de vuilcontainers, iedere ochtend om half acht worden deze geleegd door drie vrachtwagens. Dit is absoluut geen relaxte camping. Het eten in het restaurant is slecht en het duurde 1,5 uur wachten op drie pizza's. Voor ons is dit nooit meer!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Heetebrij19-08-2018

Prima camping

Wij hadden geboekt via een touroperator, prima ontvangst en ze kwam nog een keer langs om te vragen of alles in orden was. Caravan met veranda en airco geboekt. Camping zelf, prima, geluid van de entertainment Is inderdaad hoorbaar tot laat. Voor de rest een rustige leuke camping. Wil je wat doen, dan moet je inderdaad wel een stuk rijden, er is in de omgeving verder niks te doen. Strand daar zijn bedjes te huur, je mag dan ook niet voor de bedjes liggen, hiervoor moet je een klein stukje naar rechts lopen om vrij te liggen. Strand loopt rustig aan af en is ideaal voor kleine kinderen. Wij hebben in de supermarkt gewoon brood gekocht, is wel wat duurder dan de lidl, maar gewoon betaalbaar zoals op elke camping. Wij hebben 1x gegeten bij het restaurant, prima prijs kwaliteit verhouding. Pizza gehaald een aantal keer, prijzen variërend tussen de 5 en 7 euro en de keuze is reuze! Verdere boodschappen hebben wij gehaald bij de Lidl.

• 7Staat v/h sanitair
  • 3Jill09-08-2018

Nooit meer!!!!!!!!

Supermarkt is erg slecht! Koop je een duikbril van intex voor 4,95 is na een dag alweer kapot. Vraag ik me geld terug krijg ik te horen dat het mijn fout is. Waardelose supermarkt! Nemen ook geen verantwoordelijkheid als verkoper voor hun producten en behandelen je ook nog eens een keer slecht als je komt klagen.

• 8Eetgelegenheden

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar