Vakantiepark Club Village & Hotel Spiaggia Romea

Vakantiepark Club Village & Hotel Spiaggia Romea
8,4

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Club Village & Hotel Spiaggia Romea voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Club Village & Hotel Spiaggia Romea in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het park heeft heel veel activiteiten, wel erg Italiaans ingesteld ook wat de kinder animatie betreft. Maar dat heeft ook wel zijn charme.

De omgeving is minder interessant om uitstapjes te ondernemen. Verder is het erg hondvriendelijk (aparte strandjes, wei om te trainen) hetgeen voor niet honden liefhebbers wat minder is. De appartementen voor 5 personen en meer zijn altijd op de eerste verdieping. Helaas komt op je balkon een airco uit. Verder een heerlijk vakantie gehad.

Er is een goed restaurant.

het park zelf is prachtig

bianca
20-6-2013
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Het park zelf is prachtig, ontzettend mooi meer, waar je werkelijk tot rust komt.

Onwijs mooi bos, met reeën en paarden richting het strand.

Als je het park mailde erg vriendelijk en snel reactie.

Alleen is het zwembad gesloten, belachelijk tussen 1230uur en 1530uur, tijdens de mooiste uren van de dag, maar alle hekken gaan op slot, en moet je verplicht naar t meer of strand. Ook winkel en animatieteam stoppen er dan mee.

Animatie erg onprofessioneel, hotel dansje rommelig en vaak staan er maar 1 of 2.

Teveel muggen in 1uur 40muggenbulten waardoor onmogelijk naar amfi theater te gaan, maar shows ook erg onproffesioneel en alleen in Italiaans, en Nederlanders komen daar nooit. Zwembad water was eerste 2 weken 17 graden veel te koud, daarna 23 graden wel te doen, broodjes moet je s morgens om 8uur halen anders op.

Avonds tot 0000uur geluidsoverlast, dus met kleine baby's op letten, en ook onwijs veel muggen in t huisje, je blijft bezig. Erg dikke manager scheurt bijna uit d'r kleren.

echt waar voor je geld

familie tak
21-8-2011

goed verzorgd en gastvrij ontvangen,huisjes zeer compleet en schoon.

mooi zwembad en niet overvol

ook pakeergelegenheid was geheel op orde en alles werd keurig bijgehouden.

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club Village & Hotel Spiaggia Romea in Lido delle Nazioni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club Village & Hotel Spiaggia Romea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.