Hotel Grand Azzurra Club

Hotel Grand Azzurra Club
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Azzurra Club voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Grand Azzurra Club in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

a de groot
8-8-2010

we hadden appartement theadora geboekt ,maar 2 dagen voor vertrek waren we overboekt en kregen van de touroperator dit hotel aangeboden het appartement en hotel hoord bij elkaar.het was een super gezellig ,mooi en super vriendelijk hotel ,bij de receptie zijn ze zeer behulpzaam en 1 van de medewerksters spreekt zelfs een beetje nederlands.en duits.dus niks alleen maar frans zo als gezegt word.er is zelfs genoeg te doen voor de kids.

het eten is goed.ruime keus en de toetjes zijn overheerlijk.een plus punt is dat je in 1 stap op het strand bent en daar gratis bedjes en parasols hebt.

lido adriano is ook gezellig maar klein.de verzorging in het hotel is ook prima.

elke dag een schone kamer en handdoeken.

eigenlijk een prima hotel.we gaan zeker nog is terug.uiteindelijk waren we blij met deze overboeking.

mooi hotel met prima eten

cor
17-9-2008

Jammer dat de receptie geen engels sprak, alleen maar Frans.

mooie kamer met airco, goede schoonmaak, prima eten, prachtig strand, klein balkon.

middelmatig

Cesarine Hiddink
24-6-2008

heel erg frans georienteerd. Frans animatieteam, gericht op franse gasten vanaf 's morgens - 0:00. Niets voor kleine kinderen. Wel veel vermaak, zoals tafeltennis, zwembad, div. springkussens, trampoline, tennisbanen etc. Heerlijk aan het mooie strand, met eigen ligbedjes en parasols. Helaas is de bediening aan de bar in het hotel pas vanaf 18:30 uur aanwezig. Tussentijds, zelfs bij zeer slecht weer, kan men alleen in strandtent terecht voor koffie en andere drankjes, ziet er wel gezellig uit! Eten vonden wij erg eentonig en nooit echt warm. Personeel in het restaurant deed wel heel erg haar best om het iedereen naar de zin te maken.

Alleen de kamers op de 4e en 5e etage beschikken over een kluisje! Bij aankomst deed de airco het niet en kostte het erg veel moeite omdat voor elkaar te krijgen. Hotel staat ter plaatse ook erg bekend als frans hotel. In Lido zelf niets te beleven, waardoor je 's avonds erg gebonden bent aan het hotel of naar een andere plaats toe moet. Auto is noodzaak!

Mooi hotel met prima eten

Fam.Jansons
4-9-2007

Mooi hotel met prima eten. Groot nadeel was het helemaal gericht was op Fransen, die dan ook in grote getale aanwezig waren. Zeer luidruchtig en geen oog voor andere gasten. Het animatieteam was volledig op de fransen gericht, sprak geen engels of andere taal. M.n. de kinderen vonden dit erg vervelend.

3 weken geweest, alles was schoon

janet
10-7-2007

3 weken geweest, alles was schoon.fris netjes.de maaltijden goed gevarieerd in 3 weken niet hetzelfde gegeten.1 minpuntje is de taal het animatieream is helemaal frans ingesteld,kennen geen engels of duits als je met kinderen gaat kan het een probleem zijn.de receptie heeft ook moeite om een andere taal te spreken ,en wij kennen geen frans dus handen en voeten werk.van daaruit kun je mooie tochten maken.ons is het goed bevallen wij zijn vijftigers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Azzurra Club in Lido Adriano (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Azzurra Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Azzurra Club scoort een 8.62 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: