Appartement Blue Marlin Village

Appartement
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Marlin Village voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Blue Marlin Village in het Nederlands

Bij de incheck konden we kiezen voor een appartement op Blue Marlin Village of een appartement elders, we kozen voor de laatste. we zaten hierdoor aan het strand en hadden uitzicht op strand en zee. dit appartement was 475 meter bij Blue Marlin Village vandaan. we konden daar nog wel gebruik maken van de zwembaden, wat we niet gedaan hebben i.v.m. de geringe afstand naar het strand. Vriendelijke en behulpzame medewerkster (bij de incheck) die goed Engels sprak. In het appartement was was alles oké , de kitchenette werkte op een gasfles en de koelkast kon niet goed open omdat de deur tegen een muur aan opende, maar dit heeft onze pret niet gedrukt. De Afvoer van de airco was nog niet aangesloten waardoor je éénmaal per dag een emmer leeg moest gooien. een leuke en goedkoop appartement. tijdens ons verblijf van twee weken zijn we geen Nederlanders tegen gekomen in Lido Adriano, dat vinden wij wel leuk maar dat zal niet iedereen delen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Marlin Village in Lido Adriano (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Marlin Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.