Reviews over Fiorenzuola d'Arda

een goed doorreis hotel

kurt1972,
    8-8-2014

Hotel is goed gelegen om Milaan te bezoeken. Ongeveer een uurtje rijden.

Wij hebben dit hotel bezocht tijdens onze heenreis naar Umbrië.

Ligt vlakbij de autosnelweg, ruime propere kamers. Heel rustig gelegen.

Ondanks het gebrekkige engels heeft de vrouw van de receptie ons een goed italiaans restaurant aangeprezen. Heel lekker gegeten.

Bij het ontbijt was alles aanwezig om de dag goed te kunnen starten.

Voor een 3-persoonskamer met ontbijt slechts 87€ moeten betalen.

Volgens mij richt het hotel zich op mensen die voor het werk moeten zijn ergens in de buurt.

Ideaal hotel voor doorreizen naar Zuid Italië.

een aanrader!

Familie Strijbosch,
    2-12-2009

Op doorreis naar Toscane hebben wij hier in augstus 2009 met onze 2 dochters van 6 en 3 jaar, een nachtje doorgebracht. Erg leuk! We hadden een mooi nieuw appartement met airco,keuken, badkamer en 2 x2 persoonsbed en zelfs nog een babybedje. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Er is een mooie groot grasveld met een speeltoestel , waar de kids naar zo'n lange reis even lekker hun energie kwijt kunnen. Ziet er allemaal mooi en verzorgd uit. De eigenaren van dit landhuis zijn druk bezig om nog meer te renoveren, wordt erg mooi! Dus als je een leuke, niet standaard overnachtingsplek zoekt, kunnen we dit echt aanraden! Wij willen in 2010 hier weer gaan overnachten als we weer naar het mooie Toscane gaan!

Mooi gelegen, prima kamers, prima eten.

Thea van Kalleveen,
    21-8-2008

Na lange files bij Milaan was het een verademing om aan te komen op deze rustig gelegen agriturismo. Mooi gerestaureerde kamers en voortreffelijk eten. Het geheel was prima verzorgd. We zijn slechts één nacht gebleven aangezien wij op doorreis waren, hadden wij verder geen plannen dan waren we zeker langer gebleven.

Fiorenzuola d'Arda scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews