Appartement Torre del Fondo Agriturismo

Appartement Torre del Fondo Agriturismostersterster

8Fantastisch

Score uit 1 review

Italië, Emilia Romagna, Ferrara

Op vakantie geweest naar Torre del Fondo Agriturismo?

8Fantastisch

Score uit 1 review

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

1 review over Appartement Torre del Fondo Agriturismo

• 8William01-10-2010

Een mooie rustige plek

Het is een mooie plek om te verblijven. Wij zaten in het bijgebouw (E1) en dat was een goed appartement. Verder is er een zwembad aanwezig met ligbedden. De vier dagen dat we hier zaten hebben we goed genoten als klein gezinnetje.

Goed om te weten is dat het een selfservice gebeuren is, wat betekent dat je eigenlijk geen contact hebt met iemand op locatie. Alles gaat via instructies op papier (de woord keuze is soms een beetje te betuttelend).

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

0 tips over Appartement Torre del Fondo Agriturismo