Camping Estense

5 reviews over Camping Estense in het Nederlands

stadscamping

Rian van Meel
23-7-2017

Zoals al beschreven, veel last van de vrucht van de moerbeien die als een dikke plakkerige laag onder de schoen gaat zitten en er nauwelijks vanaf te krijgen is, ook de muggen vinden altijd nog wel een niet ingesmeerd plekje op het lichaam. We konden zelf een plekje uitzoeken op het best wel grote terrein, itt een stel met een tent die hierover ruzie hadden met de chagerijnige eigenaresse. Er staan 2 toilet gebouwen waarvan er 1 open is, met daarin 1 normale toilet en een hurktoilet, dames en heren wel gescheiden. Bij aankomst werd medegedeeld dat het verplicht is om de fietsen op slot en vast te zetten aan een boom. We hadden deze alleen op slot gezet gezet en de volgende dag vonden we een hangslot om de fietsen waarmee ze aan de boom vastgezet stonden. Ferrara is een mooie stad en een bezoek zeker waard. Vandaaruit met de trein Bologna bezocht. Ook met auto naar de kust gereden en strand + dorpje Comacchio ((klein Venetie) bezocht.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ideaal om Ferrara te bezoeken

fam De Vylder
14-8-2016

Rustige en verzorgde camping, ideaal om de prachtige stad Ferrara te bezoeken. Verzorg sanitair (bij drukte misschien onvoldoende?)en ruime plaatsen. Maar zoals andere reizigers al meldden heb je veel last van insecten. Misschien moeten de beheerders van de camping toch eens nadenken over de beplanting van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed voor bezoek aan Ferrara

dirk
2-7-2015

Camping Estense ligt op Wandel en fietsafstand van de historische, zeer levendige en echt italiaanse sfeer. Camping veel schaduw, moerbei in het voorjaar nadeel. sanitair redelijk(te weinig), verder geen voorzieningen, grote supermarkten op fietsafstand (5KM). Camping beheerder gaf goede tips.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ligging t.o.v Ferrara is goed

Marja
19-6-2015

Slecht sanitair 1 dames en 1 heren toilet. camping vo met moerbeibomen,dus over de hele camping een dikke laag moerbeien. Wat een enorme rotzooi gaf. Hier kwamen ook heel veel insecten op af. Heel veel last ven muggen etc. Hele nacht hierdoor niet kunnen slapen. wij en nog meerdere na 1 nacht direct vertrokken. Ferrara niet eens bekeken. veel campings gezien ook dit jaar weer,maar dit was 1 van de slechte ooit

Gereisd met partner in juni 2015

Te duur voor wat er geboden wordt

hanny
17-6-2014

Deze camping is zeer geschikt om (per fiets) Ferrara te bezoeken maar meer is het niet. Sanitair is niet zo geweldig, personeel is niet erg aktief; er stond flink wat volk op de camping en er was slechts 1 damestoilet. Er was nog een 2e toiletgebouw maar dat was gesloten. Verder is het sanitair verouderd. Er zou een fantastisch camping van te maken zijn, jammer.

Gereisd met partner in januari 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estense in Ferrara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estense zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.