Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag33°21°
Bed and Breakfast Alchimia

We hebben een aantal aanbieders voor Alchimia voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Alchimia in het Nederlands

Fantastische Bed and Breakfast

joepotten_1
17-2-2015

Alchimia is zo'n B&B die je jezelf in elke stad wenst. Prima en comfortabele kamers op korte afstand van het historische centrum van Ferrara. Een enthousiaste en behulpzame gastheer die zorgt voor een fantastisch uitgebreid ontbijt met veel zelfgemaakte producten. Fietsen die voor je klaarstaan. Tips voor goede restaurants. Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2015

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Alchimia in Ferrara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Alchimia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.