Vakantiehuis Isola

ItaliëEmilia RomagnaCompiano

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Isola voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 9 reviews

9FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9Waardering
  • 8.9Inrichting
  • 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

9 Reviews over Isola

• 9Erwin06-09-2012

Mooie omgeving

Afgelopen zomer zijn wij 2 weken naar italie geweest, waarvan 1 week in dit huisje. Het huis was erg ruim, vooral voor 2 personen. 2 ruime slaapkamers zijn er. De auto kun je er gemakkelijk parkeren. Kleine supermarkt op 2 minuten lopen. En erg mooi weer gehad.

• 9Frenkie18-08-2012

Fantastische plek

Bij aankomst was onze eerste indruk goed. We kregen meteen een goed gevoel. Bij aankomst waren we zeer verrast over de mooie omgeving rondom Isola. Met name het uitzicht is zeer mooi. Binnen aangekomen in het huis waren we verrast over de ruimte van het huis. Op de foto lijkt het veel kleiner, maar voor ons vieren was er voldoende ruimte om te kunnen geniten van onze vakantie. Je bent voorzien van je gebruikelijke gemakken. Het huis is schoon en de buren zijn erg aardig. Ook het meertje waar we dagelijks te vinden waren is schoon en erg gezellig. Je waant je in een omgeving waarbij je echt gevoel krijgt dat je in Italie bent. De mensen zijn aardig en behulpzaam. De prijzen om een alcoholische drankje te nuttigen zijn zeer redelijk. Een aanrader is ook om de markt op zaterdag in Bedonia (10 minuten met de auto) te bezoeken. Ook leuk is de markt in Borgotta. Dat ligt wel weer wat verder van Isola vandaan. We hebben ons echt prima vermaakt in Isola.

• 9Martha en John15-08-2011

ruim, schoon huis in Italiaans klein dorpje

Isola di Compiano is een klein, gezellig ITaliaans dorpje. Wij zijn er in mei 2011 een week geweest. We hadden heerlijk, zonnig weer. We hebben diverse kastelen bezocht en hebben veel gezwommen en gewandeld in de buurt. De bedoeling was om nog een dag naar zee te gaan, maar helaas was onze week alweer voorbij. Een goede reden voor ons om volgend voorjaar weer te boeken:)

• 9alie Ferwerda15-01-2010

Supervakantie

Mijn partner en ik zijn afgelopen zomer in Isola di Compioano geweest. We hadden geboekt na de website goed bekeken te hebben. Bij aankomst bleek dat het huis in het echt vele malen groter, mooier en schoner is dan dat de website doet vermoeden. De woning is van alle gemakken voorzien alleen de afwasmachine misten we wel een beetje, maar ja het is vakantie en de afwasjes zijn dan ook zo weggewerkt. Van tevoren hebben we ons goed georiënteerd wat betreft de omgeving. ook die is werkelijk prachtig. Wij zijn erg enthousiast en gaan zeker terug!

• 9Alie Ferwerda15-01-2010

Toplocatie, veel vakantie voor weinig geld.

Afgelopen zomer zijn mijn vrouw in het huis in Isola di Compiano geweest. Toen we er aankwamen was het huis vele malen mooier en schoner dan we hadden verwacht. Je boekt toch door alleen te kijken naar de website en dan heb je een algemene indruk. Het was verrassend toen we binnenkwamen, groot, schooen en van alle gemakken voorzien. Over de omgeving hadden we vooraf informatie verschaft en ook dat was zeer naar onze zin. Een aanrader, wij komen zeker terug!

• 9Wendy13-05-2008

Wij zijn in Januari 2008 met een stel geweest naar Isola, erg mooie omgeving, Leuk vakantiehuis! Super gezellig! Naar de markt geweest in Borgotaro, naar Compiano zelf. We hebben geen een dag gekookt, alleen maar in de omgeving lekker gegeten! Een aanrader!! :D

• 8Gerda Plenk01-04-2008

Okt 2007 zijn we met een stel vriendinnen naar isola geweest. Deze omgeving bied alles wat Italie te bieden heeft. Cultuur/zee/strand/bergen/fantastische keuken/ echt een geweldige omgeving. Het huis wat we hebben gehuurd was typisch Italiaans in een mooi dorpje. Alles is er aanwezig en het voelt als een warme Italiaanse deken als je binnenkomt. Echt een aanrader!!!!!

• 10Wil Hendriks31-03-2008

wij zijn met een stel naar isola geweest en het huis en de omgeving zijn perfect het huis biedt alle comfort wat je nodig hebt. vooral voor mensen die van rust houden is het een perfecte omgeving. in de omtrek is er veel te bezichtigen. de mensen zijn aardig en het eten is te betalen.wij hebben heel veel kleine dorpjes bezocht het zijn er 5 en die tocht kun je met de auto maken maar je kunt ook met een bus of boot. het is de moeite waard wij gaan zeker nog een keer.maar dit moet je allemaal zelf zien. Gr Wil

• 9Jasper en Ilona van Busteren30-03-2008

Vorig jaar zijn we in Isola di Compiano geweest en dat is ons uitstekend bevallen. De omgeving is volgens ons ondergewaardeerd ten opzichte van Toscane! Wij gingen vaak naar Toscane en dit is zeker zo mooi en er is zeker zoveel te beleven. Daarnaast is het leven (ook in de restaurants) veel goedkoper. Het huis ligt in het centrum van Isola, naast de kerk. De buren zijn erg aardig. Er zijn 2 grote slaapkamer, een woonkeuken en een kleine woonkamer. De woonkamer is groot genoeg om er lekker t.v. te kunnen kijken en om je even terug te trekken. Wij gaan zeker een keertje terug!

Vakantiehuis Isola info

Facilities