Sorteren

Reviews over Compiano

Mooie omgeving

Erwin
    6-9-2012

Afgelopen zomer zijn wij 2 weken naar italie geweest, waarvan 1 week in dit huisje. Het huis was erg ruim, vooral voor 2 personen. 2 ruime slaapkamers zijn er. De auto kun je er gemakkelijk parkeren. Kleine supermarkt op 2 minuten lopen. En erg mooi weer gehad.

Fantastische plek

Frenkie
    18-8-2012

Bij aankomst was onze eerste indruk goed. We kregen meteen een goed gevoel.

Bij aankomst waren we zeer verrast over de mooie omgeving rondom Isola. Met name het uitzicht is zeer mooi.

Binnen aangekomen in het huis waren we verrast over de ruimte van het huis. Op de foto lijkt het veel kleiner, maar voor ons vieren was er voldoende ruimte om te kunnen geniten van onze vakantie. Je bent voorzien van je gebruikelijke gemakken. Het huis is schoon en de buren zijn erg aardig.

Ook het meertje waar we dagelijks te vinden waren is schoon en erg gezellig. Je waant je in een omgeving waarbij je echt gevoel krijgt dat je in Italie bent. De mensen zijn aardig en behulpzaam. De prijzen om een alcoholische drankje te nuttigen zijn zeer redelijk. Een aanrader is ook om de markt op zaterdag in Bedonia (10 minuten met de auto) te bezoeken. Ook leuk is de markt in Borgotta. Dat ligt wel weer wat verder van Isola vandaan. We hebben ons echt prima vermaakt in Isola.

ruim, schoon huis in Italiaans klein dorpje

Martha en John
    15-8-2011

Isola di Compiano is een klein, gezellig ITaliaans dorpje. Wij zijn er in mei 2011 een week geweest. We hadden heerlijk, zonnig weer. We hebben diverse kastelen bezocht en hebben veel gezwommen en gewandeld in de buurt. De bedoeling was om nog een dag naar zee te gaan, maar helaas was onze week alweer voorbij. Een goede reden voor ons om volgend voorjaar weer te boeken:)

Supervakantie

alie Ferwerda
    15-1-2010

Mijn partner en ik zijn afgelopen zomer in Isola di Compioano geweest. We hadden geboekt na de website goed bekeken te hebben. Bij aankomst bleek dat het huis in het echt vele malen groter, mooier en schoner is dan dat de website doet vermoeden. De woning is van alle gemakken voorzien alleen de afwasmachine misten we wel een beetje, maar ja het is vakantie en de afwasjes zijn dan ook zo weggewerkt. Van tevoren hebben we ons goed georiënteerd wat betreft de omgeving. ook die is werkelijk prachtig. Wij zijn erg enthousiast en gaan zeker terug!

Toplocatie, veel vakantie voor weinig geld.

Alie Ferwerda
    15-1-2010

Afgelopen zomer zijn mijn vrouw in het huis in Isola di Compiano geweest. Toen we er aankwamen was het huis vele malen mooier en schoner dan we hadden verwacht. Je boekt toch door alleen te kijken naar de website en dan heb je een algemene indruk. Het was verrassend toen we binnenkwamen, groot, schooen en van alle gemakken voorzien. Over de omgeving hadden we vooraf informatie verschaft en ook dat was zeer naar onze zin. Een aanrader, wij komen zeker terug!

Compiano scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews