Camping Spiaggia E Mare

Camping Spiaggia E Mare
7,9

30 tips over Camping Spiaggia E Mare

Mirjam schreuder, 14-8-2017
Neem gerust een opblaasband of luchtbed mee, want in tegenstelling tot een review uit 2013, mochten wij (vorige week) gewoon in het zwembad met opblaas speelgoed of balletje. Geen badmutsen nodig en geen verplichting tot strakke zwembroek. Zwembad is maandag tot 3 uur dicht omdat ze dan keurig het hele bad schoonmaken. (Maar dan kan je altijd nog even naar het strand)
Mirjam schreuder, 14-8-2017

Grote supermarkt : Bennet, met verschillende kleinere winkels. Daar kan je ook genoeg anti-muggen spul halen, want dat heb je echt nodig!

eten op de camping is goed en zeker niet duur. (Vol bord spaghetti 7'-) maar ook hier wel druk. ( maar wij zaten in het hoogseizoen)

Dagje san Marino ( 2 uur rijden) en dan met de kabelbaan naar de oude stad. Mooi om te zien, adembenemend uitzicht en je kan er tax free kopen. Wel veel stijl omhoog lopen.

Yvonne, 30-7-2017

Venetië: met de auto naar Fusina en vanuit daar met de boot naar Venetië. Bij de touroperater een kortingscoupon te verkrijgen voor het parkeren van de auto.

Commachio: Dichtbij en erg mooi om doorheen te wandelen. De markt is ook zeker een bezoekje waard.

Wanneer je het dorpje inloopt kun je met het veerpondje oversteken naar Lido di Estensi. Leuk om doorheen te wandelen.

Lidl en Eurospar in nabije omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Spiaggia E Mare voor je op een rij gezet:

Steegh, 31-8-2015
Conmachio is echt de moeite. Ook Ravenna en Ferrara zijn mooie steden.
harrysoft, 16-7-2015

Stacaravan Excellent nr 15 is nu veilig voor omvallende bomen.

De beste tip overigens is er niet heen te gaan, mits met echt kleine kinderen en geen interesse in de omgeving

andre, 30-8-2014
Zorg voor voldoende Deet, ontzettend veel tijgermuggen.San Marino, stadje op een berg met schitterende uitzichten. Tavullia met een mini museum van beroemde motorrijder Valentino Rossi,omgeving daar is ook schitterend. Rimini en Cattolica zijn ook heel leuk. Dorpjes in de buurt van de camping ook de moeite waard, elke dag is er een lokaal marktje in een ander dorpje. Aquafan (waterpretpark) en Maribalandia (pretpark, soort Hellendoorn) zijn aan te raden met wat oudere kinderen.Uiteraard Venetië.

Arnoud, 14-8-2014
Weinig te doen in de buurt
Simone, 27-7-2014
Ravenna is leuk en Venetië
brenda_10, 8-2-2014

Bij een evt bewolkte dag? Tip: stap in de auto,sla bij de receptie rechtsaf en vervolg deze weg.zodat de Bennet aangegeven wordt.

Een groot winkelcentrum,waar je best een paar uur kunt vertoeven.Weer even iets anders als een dagje strand.

Brantjes, 12-12-2013

Het zwembad is redelijk groot, maar je mag niks. Geen bal, niet duiken enz.

In de regio veel leuke kleine dorpjes en een grote supermarkt.

We hebben een aantal aanbieders voor Spiaggia E Mare voor je op een rij gezet: