Hotel Sogno

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°

4 reviews over Hotel Sogno in het Nederlands

Sogno is en was onze familie thuishaven van kleins af aan was onze hele fam er te vinden. Sogno is opgebouwd door walter en carlo waar de hele familie in meehielp en waar het eten geweldig was, later verhuurd aan concetta waar het niet zo goed bij liep omdat het eten gewoon slecht was, nu in handen van 2 broers die geweldig zijn en het helemaal hebben gerenoveerd. Nu is er gewoon airco op de kamers, iets wat er vroeger gewoon niet was en de douches zijn allemaal nieuw!

Sogno is echt een "italiaans"hotel waar voornamelijk italianen rondlopen met hier en daar een hollander (als onze fam er is) en soms een duitser.

Het is geen grote massa wat er komt, het zijn meestal elk jaar dezelfde mensen die er komen.

Het is geen luxe maar het eten is er goed (italiaans!! geen andere poespas). Je maakt er snel nieuwe vrienden.

Cesenatico ligt aan de adriatische kust is een visserdorpje, je bent zo in san marino (3 kwartier) je kan met een feestboot naar venetie en rimini.

Leuk hotel in leuke plaats

Christel
4-9-2009

Net even van het strand, vlakbij de winkelstraat. Gezellig hotel. Volgens mij zijn de eigenaren van toen nu niet meer aanwezig. Maar wat waren ze fantastisch. We zijn er meerdere malen geweest.

Fantastisch hotel!

Rob & Martine
18-8-2009

Vanessa & crew zijn echt geweldig, iedereen doet er alles aan om het je naar de zin te maken, vanaf 't eerste moment voel je je hier volkomen thuis. de gunstige en rustige ligging t.o.v. strand, centrum, haven en station is perfect!

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug!

2006

echt een familie hotel het eten is hier goed de mensen die hier werken zijn zeer maar dan ook zeer aardig om er naar toe te gaan is het beste om met de auto te doen het ligt 200 m van het strand wat echt geweldig is zo een strand (bagno sport 70) vind je nergens anders in de wereld dan hier fantastisch het plaatsje is hier erg leuk mooi en gezellig veel winkels en restaurants

We hebben een aantal aanbieders voor Sogno voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sogno in Cesenatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.