Hotel Silvie Rose

3 reviews over Hotel Silvie Rose

NIGDY WIĘCEJ

Dorota
16-8-2011

Wygląd zewnętrzny budynku ok, a pokoje tragedia, łącznie z lecącymi na głowę płytkami pod prysznicem. Mimo wysiłków pań recepcjonistek i okazywanego na ta okoliczność współczucia - szefostwo zaocznie udawało że coś robi. Łazienka niby do generalnego remontu a jednak ponownie pokój wynajęty. Stare, zużyte akcesoria łazienkowe - obrzydliwa deska np., brak półki pod lustrem, kubek jednoracowy w drugim tygodniu pobytu. Nawet smaczne posiłki i bardzo miła obsługa nie zatrą złego wrażenia . Dobrze że miajscowość świetna i morze wspaniałe. Firma nie trzyma poziomu innych swoich hoteli, sprzedaje oferty hurtowo i nie dba o zdanie swoich gości.

Italienisch-Deutsche Kombination

Petra Achatz
11-6-2010

Das Hotel Silvie Rose liegt ideal: nur ca. 150 m vom Meer entfernt in einer Allee, aber man kann ohne den am Meer üblichen Wind vor dem Hotel sitzen. Die Strandpromenade ist also schnell erreicht, ebenso der ca. 250 m entfernte Park Levante, der zum Joggen einlädt.

Das Hotel ist hell und sauber, es vereint die guten Seiten beider Nationen: italienisches Essen, Flair, Umgebung mit deutscher Sauberkeit. Da es von einer Deutschen mitgeleitet wird, gibt es keinerlei Sprachprobleme.

przyzwoite warunki

tomek
30-12-2009

standart w porzadku,mila obsluga,mozliwosc negocjacji cen

We hebben een aantal aanbieders voor Silvie Rose voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silvie Rose in Cesenatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silvie Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silvie Rose scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.