Camping Pineta Sul Mare

ItaliëEmilia RomagnaCesenatico

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Pineta Sul Mare voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews
+59/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 5.8Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over Pineta Sul Mare

• 6fam.uit brugge10-07-2019

goed voor 1 keer.

dochter van 13 kon op deze camping niks doen, enkel italiaanse en tjechische toeristen.je kon wel mee met het treintje tot andere camping, maar ze durfde niet alleen dus moesten we overal mee.geen winkel op de camping, er is er wel een spar op andere camping wat te voet ver is. de zee ligt veraf.mooie kleine camping met mooi zwembad, goed voor gezinnen met kleine kinderen.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 4Friesland23-08-2018

Nooit maar dan ook nooit meer

Simpele camping gelegen op 5 minuten lopen van een nog grotere simpele camping waar je gebruik van mag maken. Hier staan alleen italianen met standplaatsen en doet erg simpel en rommelig overkomen.

Dan de camping zelf. Het is in aug een tjechische, italiaanse enclave waar wij ons totaal niet thuis voelden. Aankleding doet erg simpel overkomen en je staat s'middags hutjemutje in het vieze zwembadwater.

Omgeving is niet veel aan en alles in deze hoek van Italie is sterk in verval. Bezoekje aan de zee was n gevalletje Zandvoort 4.0. Niet normaal hoe druk en hoe alles geregeld is qua ligplek. Alles in toegekend aan n andere camping of hotel en erg onduidelijk.

Wij zijn normaal niet van het 'zeiken' maar voor ons was het één grote teleurstelling waar we nooit weer naar toe gaan.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Angelique19-08-2018

Leuk voor de kinderen, weinig te zien in omgeving

De camping is vrij klein, wat het voor de kinderen lekker overzichtelijk maakt. Het zwembad is niet heel groot en daardoor erg vol, je moet geen baantje willen trekken. Het ziet er wel netjes uit. Meer een huisjespark, dan een camping, vrijwel geen vrije plaatsen. Barretje is prima, drankjes, broodjes, ijsjes. Voor overige faciliteiten moet je naar de andere camping, ruim 5 minuten lopen, wel langs de weg. Daar zit een goed gesorteerde winkel. Wij vonden de omgeving niet heel mooi. Stranden zijn errug vol in Augustus.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Onbekend28-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Via touroperater tent gehuurd. Partytent en grondzeil voor de tent en dat is erg prettig. Parkeerplaatsen staan op nummer van je tent, dus altijd plek. Zwembad is mooi en het diepe bad is wat klein. Wil je baantjes trekken dan moet je naar de andere camping en dat is wel even lopen. In het lagunebed kun je heerlijk in de zon liggen. Elke avond babydance en een avond poolparty voor de oudere kinderen. In het hoogseizoen elke avond op de andere camping wel een show en disco. Toen wij er waren werd er zelfs een schuimparty georganiseerd. De activiteiten staan wel slecht aangegeven en beginnen later of gaan soms gewoon niet door. Ach, dit is vakantie en dit is Italie. Weinig Nederlandse jeugd op deze camping maar de kinderen hebben zich prima vermaakt. Een aantal avonden kampvuur op het strand gehad en dan ontmoet je ook Italianen, Duitsers en Fransen en dat is toch ook wel gezellig. 's Morgens kun je heerlijke strandwandelingen maken richting Cervia of Cesenatico en dan een heerlijk ontbijt bij een van de vele strandtentjes. Ravenna is mooi maar Cesenatico 's avonds langs het oude kanaaltje is echt prachtig wandelen. In Zadine is het 's avonds ook erg gezellig op het pleintje. San Marino met de kabelbaan naar boven (P11) en daarna nog een stevige wandeling gemaakt langs de rotswanden van het oude centrum. Toen wij er waren was het een nationale feestdag en vanaf het strand verschillende vuurwerkshows gezien. Met het treintje van de camping in het weekend naar Cesenatico en overdag naar het strand. Sanitair is redelijk en nooit rijen voor de douche. Heel enkel was het water tussen 18.00-20.30 koud. Maar dat kon ons niet storen, wij hebben een prachtige vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Lara Zani, responsabile reception, Sales Manager, 15-09-2017

Dear Onkebend, thank you very much for your review. Happy that you enjoyed your stay, also visiting our beautiful surroundings. Very sorry for the small inconveninences you had. Hope to see you soon ...

• 9Fenneke28-09-2016

Super camping: zeker voor herhaling!!

Stacaravans erg netjes, zwembad kindvriendelijk: speciaal rubber voorkomt uitglijden en waterdiepte speciaal op kinderen afgestemd met leuke glijbaan en sproeiers. Parkeerplaats mag netter aangelegd worden.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8annemie20-07-2016

Rustige camping

Wij waren hier de laatste week van juni. Het is geen gewone camping, maar een "camping village", dus allemaal mobil-homes en in het weekend enkele tentjes. Het terrein hoort bij Camping Cesenatico, waar je ook gebruik van mag maken (winkel, zwembad, animatie, ed.). Dat is echter wel een hele wandeling, een fiets meenemen is handig. Op Pineta sul Mare is een nieuw zwembad, sinds 2015, één heel groot ondiep bad voor groot en klein, met een bubbelgedeelte, en een heel grote glijbaan. Ernaast ligt een klein bad om te zwemmen, dit is echter al snel te vol. Het zwembad op de camping is groter. Er rijdt een treintje vanaf de camping via de camping village naar het strand. In tegenstelling tot wat wij op andere Italiaanse campings gewend zijn, was dit een heel rustige camping. Let op! Bij aankomst dien je € 200,00 contant borg te betalen. Heel vreemd is de straat met oude aftandse caravans die verhuurd worden aan Tsjechen. Deze komen met bussen aan en hebben hun eigen winkeltje, eetruimtes e.d.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Suzanne31-01-2016

Rustig en wat afgelegen

Mooie stacaravan met airco. Stacaravans staan niet dicht op elkaar dus je hebt best wel privacy. Camping is in twee delen opgesplitst. Wij zaten erg ver weg van het zwembad. Er rijd de hele dag een treintje naar zee en naar centrum. Cesenatico zelf is mooi maar erg klein, niet veel te doen savonds

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Nancy Whitten27-08-2015

Voor ons nooit meer.

De camping vond ik erg saai. alleen maar Italiaanse en poolse toeristen. niemand zei je gedag. vreselijk, ook de omgeving vonden wij niet mooi, de stadt Cecenatico was wel heel gezellig met veel gezellige restaurantjes en winkeltjes, maar van de Italianen ben ik wel erg teleurgesteld, erg stug en niet erg geïnteresseerd in de toerist.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8fam verhoef05-10-2013

prima

wij hadden via een touroperator een caravan gehuurd :happy junior: 2slaapkamers eigen badkamer douche wc voor 2pers groot genoeg caravan was schoon en er ontbrak niets aan de inventaris alleen het strand was te bereiken via een pad buiten de camping ong 10min lopen wel berg af het strand bestaat uit kiezels omdat het einde van het seizoen was geen bedjes openbaar vervoer stopt voor de camping 2x naar triest geweest mooie stad kaartjes aan de receptie van de camping en vlakbij slovenie wel de b wegen nemen anders vinjet kopen benz.daar is goedkoop ook sigaretten shag goedkoopdaar ook het eten en drinken

• 5Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar