Hotel Giamaika

2 reviews over Hotel Giamaika in het Nederlands

Ontspannende vakantie in Italiaans familiehotel

Lianne Aksu Gerritsen
28-7-2016

Een goed verzorgd Italiaans familiehotel. Zeer schone ruimtes en kamers.

Leuk zwembad met glijbaan. Het hotel ligt ongeveer 150 meter van het strand. Het hotel ligt in Villamarina, dichtbij Gatteo Mare. Een heel druk toeristisch plaatsje. Veel Italiaanse en Duitse toeristen. Weinig tot geen Nederlanders gezien. Heerlijk gegeten in het hotel. Zowel bij lunch als diner, 4 gangen. Bij primi en hoofgerecht, keuze uit 4 gerechten. Vriendelijke medewerkers!

super vakantiehotel !

ruikes
21-9-2010

Echt italiaans familehotel met persoonlijke benadering. Ruime kamers met airco, wij hadden een familiekamer. Leuk zwembad bij het hotel. Ligging 200 mtr van het strand, hier hadden wij ligbedden en een parasol (al je all inclusive boekt inclusief). Het eten is geweldig!! Echte italiaanse keuken, zelden zo lekker gegeten in Italie. Ruim voldoende keuze en voor kinderen is er altijd iets te regelen. Verder heeft het hotel een bar met o.a heerlijke koffie en 1x per week is er live muziek !

Soms heb je gewoon geluk met het boeken van een hotel.

Als iemand meer info wil hebben, ik heb een aantal folders thuis. Cesenatico is een echte italiaanse badplaats, altijd wat te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giamaika in Cesenatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giamaika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.