Hotel De la Ville

Laatste review

GRANDIOOS

menie,
10-7-2009

Naar aanleiding van de (enige) zeer positieve beoordeling van Hotel de la Ville besloten wij er onze vakantie door te brengen.

Het hotel is op loopafstand van het treinstation Villamarina en gelegen aan de nieuwe boulevard van Villamarina/Cesenatico.

Onze eerste indruk van het hotel was :nieuw, modern,superschoon en een zeer hartelijke ontvangst.

Onze 2-pers.kamer met balkonnetje aan de voorzijde was klein maar compleet.

Het eten was onbeschrijfelijk lekker, gevarieerd en elke dag opnieuw 'n verrassing inclusief wijnen.

Het personeel in het restaurant was erg professioneel en vriendelijk: bij elk streekgerecht dat werd geserveerd was er wel 'n leuke toelichting.

Echt alles inbegrepen: strandlakens, strandbedjes ,parasol en de fietsen stonden elke dag klaar voor gebruik.

Bij het perfect onderhouden zwembad was altijd toezicht.

De eigenaar zijn echtgenote en de receptiemedewerkers deden er echt alles aan om het hun grote (en kleine !!) gasten naar hun zin te maken.

2 reviews over Hotel De la Ville in het Nederlands

GRANDIOOS

menie
10-7-2009

Onze 2-pers.kamer met balkonnetje aan de voorzijde was klein maar compleet.

Bij het perfect onderhouden zwembad was altijd toezicht.

2008

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding !

Nico Cleuren
29-9-2008

Aan te bevelen voor vakantiegangers, met of zonder kinderen ! Zeer vriendelijke directie, zeer vriendelijk personeel ! Uitmuntende italiaanse keuken ! Prima ligging aan strand ! Mooie moderne kamers, privaat parking, drank bij maaltijden inclusief. Uitgebreide antipasto buffet, gevolgd door menukeuze, vlees of vis of vegatarisch, voor- & hoofd- & nagerecht, steeds drie keuzes! Ook vers fruit bij ontbijt ! Mooi terras ! Een van de beste hotels die we ooit bezochten, en dat zijn er in Italië al heel wat geweest, van Noord-Italië tot en met Sicilië.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Ville in Cesenatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Ville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.