Géén boekingskosten
ItaliëEmilia RomagnaCesenaticoCampings CesenaticoCamping Cesenatico Village (Glamping)

Camping Cesenatico Village (Glamping)

ItaliëEmilia RomagnaCesenatico

We hebben de beste aanbieders voor Camping Cesenatico Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 72 reviews
+60/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 72 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair
  • 9.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

75 Reviews over Cesenatico Village (Glamping)

• 10Arjan Senden24-08-2021

Typisch Italiaanse camping

Geboekt rechtstreeks via de camping krijg je nl. diverse extra’s: 2 ligbedden en parasol op het strand voor de gehele tijdsduur, een fiets en volledig bedlinnenpakket elke week. Bij een touroperator is dit niet het geval! Incheck ging snel. Strand ligt op loopafstand van de camping. Veel strandtenten aanwezig voor eten en verfrissing. Goed eten en lage prijzen (vb. cappuccino €1,50) Dit kennen we in NL niet meer. Stond op deel Pineta del Mar met veel schaduw door pijnbomen. Weinig last gehad van muggen (NL is veel erger) door actieve bestrijding per regio.Super weer gehad, nauwelijks regen en veel zon. Temperaturen tussen 29-34 graden, zuchtje wind erbij. Zeewater is helder en schoon, dit geldt ook voor de stranden en zwembad op de camping. Personeel is overal vriendelijk en behulpzaam. Ondiepe zee en dus zeer geschikt voor jonge kinderen. Strandwachten en personeel houden alles goed in de gaten. Corona was geen belemmering!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Golstein3417-08-2019

Luidruchtige vaste gasten camping

16 nachten verbleven we in een lodge suite tent. Helaas ontbrak alles van de inventaris. Bij navraag reageerde de receptie dat het er niet in hoorde, de discussie aangegaan waarna er tussen spullen werden gebracht (koffiezetapp, bbq, etc) wc bril is vervangen deze lag los op toilet. De lodge tenten staan aan eind vd camping waar de doorgang is naar strand zee, hieraan ligt een doorgaande weg waar snachts veel Jerry is van zowel straatverkeer als de campinggasten. Loeiende motors/ fietsende camping jeugd deze zijn rond 02-03 uur zeer actief. 75% vd camping zijn vaste camping gasten (Italianen) luidruchtige mentaliteit waarvan de gehele camping mee mag genieten. Container v 't glas wordt standaard geleegd 7-730 met veel kabaal. Al met al geen rustig verblijf hier. Camping gevoel is er niet lodge tenten staan naast rivier waartussen hoog kippengaas zit en aan de andere kant ook ivm afscheiding vd openbare weg. Eens maar nooit meer.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 4Charlotte23-08-2018

Voor ons geen 2e bezoek

De glamping tent was leuk maar de camping zelf was oud en vervallen. Het gras en onkruid stond hoog tussen en langs de accommodaties. Personeel kon vrijwel geen andere taal dan Italiaans. En s'avonds was er erg veel lawaai van een naast gelegen hotel. Het dorp is wel gezellig en daar wandel of fiets je zo heen.

• 2Eetgelegenheden
  • 6Petra03-08-2018

Nooit meer

Grote camping met veel Italianen. Supermarkt is groot en alles is er te koop. Het zwembad is prima maar je mag er niet gooien met een balletje of op een luchtbedje liggen. Het zwembad op de andere camping is erg leuk voor kleine kinderen. De animatie is in het Italiaans. Mijn zoon kwam hier vooral vanwege het mooie voetbalveld maar heeft niet 1x gevoetbald! Je moet 30 euro betalen voor 2 weken toegang tot het voetbalveld. En dan heb je eindelijk een bandje en dan is het veld weer verhuurd en kun je er dus niet op! Voor ons was dit de eerste en laatste keer.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Laura Floor02-06-2018

Prima!

Erg fijne vakantie gehad. Wij zijn 15 dagen geweest. We hadden 2 stella staancaravans. Prima bedden, ruime veranda. Ik zou alleen niet zo snel met zijn 4e in een staancaravan gaan, met zijn tweetjes vond ik het al erg klein. Ook is het servies erg slecht verdeeld. Wij hadden bijvoorbeeld maar 2 glazen, en onze vrienden veel meer. Ook hadden wij wel handdoeken van de camping, en hun weer niet. Aandachtspuntje. Ook was het niet heel erg schoon! Al het servies was nog vet van de vorige vakantiegangers, en ook lag er overal zand en viezigheid. Houd er ook rekening mee dat je moet betalen voor de bedjes aan het strand. Za en zo kan je voor een hele of halve dag betalen. Halve dag is 6 euro voor twee bedjes en een parasol. Door de weeks is het 10 euro voor 2 bedjes en een parasol. Wat ik een best hoog bedrag vind! Verder wel een hele leuke vakantie gehad en een fijn verblijf. Cesenatico zelf is ook erg mooi!

• 6Eetgelegenheden
  • 7Isabel Gaiser06-11-2017

Für eine Woche Strandurlaub war es schön!

Die Anfahrt war nicht so leicht, da mit dem Voucher nicht die für deutsche Navigationssysteme benötigte Adresse mitgeteilt wird!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Lara Zani, responsabile reception, Responsabile Commerciale, 27-11-2017

Sehr geehrte Isabel, vielen Dank fuer die positive Auswertung. Es tut uns sehr leid fuer die Schwierigkeiten uns zu erreichen. Wir warten auf Sie fuer Ihren naechsten Urlaub in Cesenatico!

• 8YANN MERI06-11-2017

Tres bon camping

Bungalow top, piscine superbe, Le moins, activites sportives payantes(tennis,football)

• 8Eetgelegenheden

Lara Zani, responsabile reception, Responsabile Commerciale, 27-11-2017

Bonjour Yann Meri et merci bien de votre commentaire. Très heureux que vous ayez apprécié nos services, nous vous attendos pour vos prochaines vacances à Cesenatico!

• 9Ilse13-08-2017

Super camping!

Een top camping! Een grote camping met veel Italianen, van de grootte van de camping merk je weinig en de Italianen zijn erg vriendelijk als je je een beetje aanpast aan hun leefstijl. Direct aan zee en totaal niet duur voor wat je krijgt! Het restaurant op de camping is zeker de moeite waard. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Zwembad is prima. Aan strand zitten allerlei gezellige eettentjes waar je goed kunt lunchen. De campingwinkel is , zoals elke campingwinkel, aan de prijzige kant maar je kunt met de fiets of auto ook naar de famila, 3 minuutjes rijden. Ook kun je Cesenatico zelf in, erg gezellig, maar niet voor 20.00 uur. San Marino is dichtbij, net als Ravenna, allebei aanraders! De ochtend markt op donderdag in Cervia is ook erg leuk, wel druk. Erg gezellig, veel te doen, ook voor kinderen is er een heel park op de camping waar de kinderen kunnen spelen en dansen. Al met al een suoer vakantie gehad met de tent!

• 9Eetgelegenheden

Reception manager, Responsabile Commerciale, 26-08-2017

Dear Ilse, thanks you very much for your, so enthusiastic, review. Very happy that you enjoyed your stay with us and apprecieted the surroundings. Hope to see you next year!

• 8yvonne25-06-2017

mooie camping en strand op loopafstand

wij hadden een 3kamerstacaravan Cottage Riviera gehuurd modern en van alle gemakken voorzien ook ligging was perfect vanuit camping liep je zo naar het strand speciaal voor camping ook stuk strand gereserveerd er was van alles te doen op camping en ondanks dat toch rustige camping helaas was het gezellige Cesenatico niet op loopafstand tenminste 35 min. lopen

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Reception manager, Responsabile Commerciale, 26-08-2017

Dear Yvonne, thanks for your review. Happy that you apprecieted so many aspects of our camping. Hope see you soon next year!

• 6marella27-10-2016

niet mijn camping

super vriendelijk ontvangst, erg grote camping. Beetje Bakumcamping gevoel. Veel vaste plaatsen en daar zijn open plekken tussen opgelaten voor kampeerders. Dus je kijk tegen vaste plaatsen aan en die zien er niet allemaal gezellig en verzorgt uit. Afstand naar zee is niet super ver. Strand vond ik niet mooi og gezellig maar goed we waren er in oktober. Sanitair was wel prima en warm afwas water ook fijn. Er was geen brood te verkrijgen op de camping. Jammer toch een beetje een service. Was onze 1e camping na 5 weken rondtrekken in Italie waar we geen brood konden bestellen.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar