Camping Cesenatico Village (Glamping)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°9°
Camping Cesenatico Village (Glamping)

We hebben een aantal aanbieders voor Cesenatico Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

55 reviews over Camping Cesenatico Village (Glamping) in het Nederlands

Voor ons geen 2e bezoek

Charlotte
23-8-2018

De glamping tent was leuk maar de camping zelf was oud en vervallen. Het gras en onkruid stond hoog tussen en langs de accommodaties. Personeel kon vrijwel geen andere taal dan Italiaans. En s'avonds was er erg veel lawaai van een naast gelegen hotel. Het dorp is wel gezellig en daar wandel of fiets je zo heen.

Nooit meer

Petra
3-8-2018

Grote camping met veel Italianen. Supermarkt is groot en alles is er te koop. Het zwembad is prima maar je mag er niet gooien met een balletje of op een luchtbedje liggen. Het zwembad op de andere camping is erg leuk voor kleine kinderen. De animatie is in het Italiaans. Mijn zoon kwam hier vooral vanwege het mooie voetbalveld maar heeft niet 1x gevoetbald! Je moet 30 euro betalen voor 2 weken toegang tot het voetbalveld. En dan heb je eindelijk een bandje en dan is het veld weer verhuurd en kun je er dus niet op! Voor ons was dit de eerste en laatste keer.

Prima!

Laura Floor
2-6-2018

Erg fijne vakantie gehad. Wij zijn 15 dagen geweest. We hadden 2 stella staancaravans. Prima bedden, ruime veranda. Ik zou alleen niet zo snel met zijn 4e in een staancaravan gaan, met zijn tweetjes vond ik het al erg klein. Ook is het servies erg slecht verdeeld. Wij hadden bijvoorbeeld maar 2 glazen, en onze vrienden veel meer. Ook hadden wij wel handdoeken van de camping, en hun weer niet. Aandachtspuntje. Ook was het niet heel erg schoon! Al het servies was nog vet van de vorige vakantiegangers, en ook lag er overal zand en viezigheid. Houd er ook rekening mee dat je moet betalen voor de bedjes aan het strand. Za en zo kan je voor een hele of halve dag betalen. Halve dag is 6 euro voor twee bedjes en een parasol. Door de weeks is het 10 euro voor 2 bedjes en een parasol. Wat ik een best hoog bedrag vind! Verder wel een hele leuke vakantie gehad en een fijn verblijf. Cesenatico zelf is ook erg mooi!

Super camping!

Ilse
13-8-2017

Een top camping! Een grote camping met veel Italianen, van de grootte van de camping merk je weinig en de Italianen zijn erg vriendelijk als je je een beetje aanpast aan hun leefstijl. Direct aan zee en totaal niet duur voor wat je krijgt! Het restaurant op de camping is zeker de moeite waard. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Zwembad is prima. Aan strand zitten allerlei gezellige eettentjes waar je goed kunt lunchen. De campingwinkel is , zoals elke campingwinkel, aan de prijzige kant maar je kunt met de fiets of auto ook naar de famila, 3 minuutjes rijden. Ook kun je Cesenatico zelf in, erg gezellig, maar niet voor 20.00 uur. San Marino is dichtbij, net als Ravenna, allebei aanraders! De ochtend markt op donderdag in Cervia is ook erg leuk, wel druk. Erg gezellig, veel te doen, ook voor kinderen is er een heel park op de camping waar de kinderen kunnen spelen en dansen. Al met al een suoer vakantie gehad met de tent!

Reception manager, Responsabile Commerciale, 26-8-2017
Dear Ilse, thanks you very much for your, so enthusiastic, review. Very happy that you enjoyed your stay with us and apprecieted the surroundings. Hope to see you next year!

mooie camping en strand op loopafstand

yvonne
25-6-2017

wij hadden een 3kamerstacaravan Cottage Riviera gehuurd modern en

van alle gemakken voorzien ook ligging was perfect

vanuit camping liep je zo naar het strand speciaal voor camping ook stuk strand

gereserveerd er was van alles te doen op camping en ondanks dat toch rustige camping

helaas was het gezellige Cesenatico niet op loopafstand tenminste 35 min. lopen

Reception manager, Responsabile Commerciale, 26-8-2017
Dear Yvonne, thanks for your review. Happy that you apprecieted so many aspects of our camping. Hope see you soon next year!

niet mijn camping

marella
27-10-2016

super vriendelijk ontvangst, erg grote camping. Beetje Bakumcamping gevoel.

Veel vaste plaatsen en daar zijn open plekken tussen opgelaten voor kampeerders. Dus je kijk tegen vaste plaatsen aan en die zien er niet allemaal gezellig en verzorgt uit. Afstand naar zee is niet super ver. Strand vond ik niet mooi og gezellig maar goed we waren er in oktober. Sanitair was wel prima en warm afwas water ook fijn. Er was geen brood te verkrijgen op de camping. Jammer toch een beetje een service. Was onze 1e camping na 5 weken rondtrekken in Italie waar we geen brood konden bestellen.

Heerlijk, waren hier voor de 6de keer.

Linda van Duist
22-6-2016

Volgens de touroperators mag hier geen gebruik worden gemaakt van een bbq, dus wel. En let goed op bij het boeken van deze camping, er staat nl. Bij dat je boekt voor de naast gelegen camping Pineta sul Mare. Veel plezier.

Lara - Reception Manager, Responsabile Commerciale, 6-7-2016

Dear guest,

thank you for your review. We hope you had a good time at ourcampsite and really look forward to meeting you again!

Nooit meer

Suze
14-9-2015

Bij de camping aangekomen. Werden we door verwezen naar een zuster camping. Hier tussen zat nog een andere camping en een weg. Dus een stuk van de camping af waar we eigenlijk voor hadden geboekt. Niets was te lopen alles moest met een treintje. Caravan was oke best groot. De matrassen erg slecht. Kook gerei matig , sanitaire was prima en schoon. Verder veel graffiti en een slecht onderhouden camping. Personeel wel erg vriendelijk en begrip vol , Volgende dag zijn we van ellende in overeenstemming over de prijs meteen weer vertrokken.

Super camping

hetty
12-9-2015

Gezellige camping met goede faciliteiten. Voor ieder wat wils en een prachtig strand, leuk zwembad, winkel goed gesorteerd en hele ruime plaatsen. Vriendelijk personeel. Er is voor alle leeftijden voldoende te doen zowel overdag als 's avonds. De camping is heel groot, maar niet te druk. Merendeel Italianen en dat is juist zo leuk.

Niet geweldig

Dirk Veenendaal
16-8-2015

We stonden op het trailer gedeelte, het andere gedeelte is te bereiken via de openbare weg, i.p.v. een redelijk nieuwe trailer, zoals verkocht door touroperator. 1 van zeker 12 jaar oud. Luxaflex met 12 jaar vuil dus omhoog gedaan zodat we het niet zagen. Beide badkamers onder de schimmel net als de deurrubbers van de koelkast. De koelkast kon alleen open als de slaapkamerdeur openstond dus een meevaller. Servies en kookgerei zeer matig, ik heb bijgekocht!, en eveneens niet schoon. Zelfs de deuren van de keukenkastjes hingen niet recht wat als voordeel had dat je ze niet kon vergeten dicht te doen omdat dat gewoon niet kon. Om tien uur ligt iedereen op bed dus rustig was het zeker. om half elf ruimde het restaurant op en gingen zo te ruiken de containers open, gelukkig was de weg op zón 20 meter wel de hele dag druk. De spoorrails lag weer 20 meter verder maar was niet al te druk. Algehele indruk saaie camping , slecht restaurant en ruk zwembad.(niet doen)

Lara - Reception, responsabile commerciale, 2-9-2015
Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet naar uw verwachtigen was en we verontschuldigen ons ervoor dat bij aankomst de stacaravan niet goed schoongemaakt was en daardoor niet echt verwelkomend. Als jullie ons nog een kans willen geven zijn wij blij om jullie te laten zien dat we zo slecht nog niet zijn!

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cesenatico Village (Glamping) in Cesenatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cesenatico Village (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.