Hotel Roma

ItaliëEmilia RomagnaCervia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Roma voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 13 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Roma

• 9Stefano02-11-2013

Ottima vacanza

Ho soggiornato in questo hotel in settembre con mia moglie per due settimane, hotel pulito, personale molto gentile e premuroso, ottima posizione nel viale principale e vicinissimo al mare. Veramente ottima la cucina bravo Lorenzo le cozze erano squisite. Speriamo di poter tornare il prossimo anno

• 4Fam.Luyten13-07-2013

Nooit meer

Toen we aankwamen moesten ze eerst iemand zoeken die ons kon helpen in het Engels.Uiteindelijk toen we de kamer zagen dachten we dat we in een cel zaten...heel kleine badkamer,vieze bedden, kleine bedden we zijn wel allemaal 1.80cm maar onze enkels kwamen er niet meer op, klein raam en geen balkon. Eten was wel gevarieerd maar het ontbijt vonden we niet lekker.Daar we ook dachten dat we in een italiaans bejaarden tehuis zaten zijn we zelfs een dag en nacht vroeger vertrokken. Conclusie NOOIT MEER!

• 2hans27-12-2012

Nooit meer Hotel Roma Cervia

Sober Hotel, eten slecht, beroerde parkeergelegenheid, zwembad 5x8m, verder geen voorzieningen, kapotte airco en klantonvriendelijk.

• 8Virginia23-09-2012

Un bell'albergo

ho soggiornato una settimana in quest albergo con la mia famiglia, le stanze erano spaziose e pulite e lo staff molto disponibile per ogni informazione. Una settimana di relax.

• 0wilisky27-08-2010

plus jamais

Bruyant,impossible de dormir une nuit entière.Service clientèle excécrable ,Employés très antipathiques et pas de 2 ème langue à leur actif.Piscine dans le parking avec port de bonnet obligatoire!!!Pas assez de places dans le parking.....1 seule bonne note,la nourriture!!!Cuisinier incroyable...Toutes mes félicitations....d'ailleurs,l'hôtel n'est pas à sa hauteur....Mais ce qui est choquant est l'antipathie des employés!!!!!

• 2Fam.Heylen23-08-2010

Geen aanrader !

Wij hebben een verblijf van 7 nachten geboekt in een gerenoveerde kamer. Bij aankomst kregen we een vieze, vuile, oude kamer. Badkamer was totaal verouderd en in de beker voor tandenborstels stond water en schimmel. Douche was volledig beschimmeld en bij het doorspoelen van het toilet liep het water naast het toilet. Manager hield ons 2 dagen aan het lijntje en gaf ons uiteindelijk een nieuwe kamer die nog helemaal niet aan de verwachtingen voldeed. Voor de kinderen was er een vooroorlogs stapelbed voorzien. Na 2 dagen hebben we in samenspraak met onze touroperator het hotel verlaten. Het zwembad van het hotel ligt op de parking, dus zeer onaangenaam. Voor een hotel met 150 kamers zijn er veel te weinig parkeerplaatsten voorzien. Het eten is goed, in buffetvorm. Goede ligging tov het strand.

• 7steindl03-09-2009

nooit meer

geen moetie om je te verstaan,geen informatie ,slechte service over activiteiten ,alleen maar italiaans spreken,vriendelijkheid niet erg van zelf. eten was goed en de kamers ook. personeel veel hongaren ipv italianen vandaar denk ik ook de taal een moeilijke drempel voor hun is.parkeer gelegenheid daar zullen we maar niet over hebben.

• 7Erik02-08-2009

goedkoop overnachten

oud gedeelte en nieuw gedeelte,oud kamer zeer klein,eten was goed,dichtbij strand.

• 8benedicte27-07-2009

prijs /kwaliteit goed

Wij zijn er in familieverband geweest. Algemene indruk was goed . Het zwembad vond ik zeker niet klein(ivgl met andere hotels in de omgeving) maar badmuts verplicht en gesloten van 12u30 tot 15u30.Overal diep water.De kinderen mochten niet veel lawaai maken; familiaal hotel zou ik het dan niet echt noemen. Onthaal als opdieners spreken geen woord Engels noch Frans. Het strand is niet ver maar hangt niet van het hotel af.Ze hebben dus geen privéstrand, wat dan maakt dat je ofwel de parasol en stoelen moest huren of naar het publieke strand moest gaan(dit was wel meer dan 100 m van het hotel) Kinderanimatie was er , maar je moest erbij blijven daar de kinderen vrij in en uit konden, daarbij was de plaats van de animatie heel ver van het restaurant. Het eten was er goed en gevarieerd. Nu kortom , leuk hotel voor de prijs maar als je in de brochures kijkt en goed leest is het ver van hetgene dat je ervan verwacht(zeker met jonge kinderen!

• 6Irma Nadorp05-08-2008

Te doen, maar het houdt niet over

Roma bestaat uit een oud en nieuw gedeelte. Wij zaten in het oude gedeelte (tegen aanbiedingsprijs dus daar kun je niet over klagen). De kamer was klein en kaal/ongezellig. Het balkon was een binnenplaatsje (zoals in een gevangenis), maar de bedden waren goed en er werd keurig elke dag schoongemaakt. Dat maakte voor ons veel goed. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen uitgebreid en van redelijke kwaliteit. Het avondeten (de avond van te voren maak je al een keuze uit 4 à 5 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten) was van goede kwaliteit: warm, voldoende en smakelijk. Het personeel is zeer vriendelijk, maar spreken slecht Engels en nauwelijks Duits. Het zwembad is erg klein en ligt tussen gebouwen (dus saai en geen verkoelend windje!) maar is ook weer super schoon. Roma heeft inmiddels wel 4 sterren maar dat geldt echt uitsluitend voor het nieuwe gedeelte en dat is eigenlijk nog te hoog gewaardeerd. 3 sterren en goed kijken naar wat je belangrijk vindt. Ligging tov strand is top!

Hotel Roma info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar