Hotel Capriccio

0Tonen op kaart

2 Reviews over Capriccio

• 2Jacky12-09-2018

Nooit meer

Wij verbleven begin september 2018, 8 dagen in een 2 kamer appartement. De Wifi verbinding hier is superslecht. Het appartement is muf van geur en vochtig, onze kleren roken er gewoon naar! De inrichting is niet meer van deze tijd met zware houten meubels. Het "mini"keukentje kan gebruikt worden maar dit is echt mini. Wijnglazen zijn niet aanwezig. De badkamer is het ergste. Deze is piepklein en de douche met een douchegordijn die je aan je plakt omdat de douchebak zo klein is. Ons doucheraam was nogal oud en rot. Het stucwerk in de douche was bij de douchestang kapot en het leek alsof het stuk er gewoon was opgeplakt. Buiten comfortabel zitten kan niet. Je hebt een hard houten bankje en tafel en de zware stoelen van binnen kan je naar buiten sjouwen. Handdoekwissel 1 x per 5 dagen. Accomodatie is heel gehorig. Wanneer de buurman doucht, praat of het toilet gebruikt, hoor je het. Ijskast bromt enorm, wat je snachts wakker houdt. Deuren

• 10dierckx walter31-08-2017

zalig hotel

goed hotel mooie kamers en proper , snacht heel stil , lekker eten en super vriendelijk personeel. gaan zeker nog is terug.

Hotel Capriccio info

Veilig betalen met