Hotel Tiffany's

9,6

4 reviews over Hotel Tiffany's in het Nederlands

We verbleven al 8 maal tiffany’s en was prima.

Celrinaj,
10-12-2017

Je moet van rust houden.We gingen iedere dag naar het centrum wandelen mooie winkels kijken leuke terrasjes doen heerlijk.En dan weer terug naar het hotel waar ze altijd iedereen vriendelijk was en gezellige sfeer heerste.

Het hotel ligt net buiten het centrum van Cattolica, wat ik persoonlijk beter vind. In het centrum is het druk (vooral s'avonds) waardoor er ook wat meer lawaai is. Dit was bij ons hotel dus niet van toepassing wat ik dus positief vond. Je had geen nachtlawaai :) . Je bent wel op 5 minuten wandelen in het centrum.

Service in het hotel was goed, zeer vriendelijke mensen. Ze stonden altijd klaar als je een vraag had en dergelijke. Spijtig dat sommige personeelsleden enkel Italiaans spraken, maar op zich is dit geen struikelpunt.

Eten was zeer goed, alles werd vers gemaakt. Je kan kiezen uit verschillende gerechten via een keuzekaart waardoor je wist dat het vers was. Ontbijt is wel wat beperkter, maar wel lekker.

Kamers zijn groot genoeg en van alles voorzien wat je nodig hebt. Graag zou ik een beetje meer kleur zien, maar dat is persoonlijke smaak.

Het zwembad was in orde en goed verzorgd, maar persoonlijker lig ik liever aan het strand, wat het hotel ook biedt. Op enkele 100 meters is het strand dus je moet niet ver wandelen. Het hotel stelt ook ligstoelen en parasols ter beschikking.

Prijs kwaliteit is dit een zeer goed hotel. Voor de prijs die ik betaald heb voor een week, ben ik heel tevreden.

Algemene ervaring: goed hotel, vriendelijke service, lekker eten, ...

Het is een aanrader voor zowel jong en oud.

Aanrader voor gezinnen met kinderen!

mipiacelitalia
2-2-2010

Wij hebben al een aantal keer in dit hotel verbleven en we zijn erg lovend. Helaas heeft het hotel een tweetal jaar geleden nieuwe uitbaters gekregen. Het blijft een goed hotel, maar de finesse en ultieme gastvrijheid die de vroegere uitbaters hadden (vader en dochter), ontbreken!

Een gewoon hotel !!!

Dirk
1-8-2009

Personeel doet weinig of geen moeite om Engels , Frans , Duits te spreken , houden dus enkel hu Italiaans aan , ook de animatie !!

Grote chaos in het restaurant ( vreetschuur ) , waar geen organisatie is , Maitre ( Faboi )zou meer mogen optreden , zowel naar personeel als naar het gebdrag van de gasten .

Soms zie je zelfs vechtpartijen in de keuken , dit tot grote ergernis van sommige gasten.

Het eten is van zeer goede kwaliteit , elke dag diverse verschillende schotels aan tafel geserveerd , zowel vis als vlees.

Onze menig over dit hotel is dat het best een goed hotel is , maar dat er een gebrek is aan organisatie.

Animatie is er rond het hotel bijna niet , enkel tegen de late namiddag is er Aquagym.

Al bij al toch een fijne vakantie gehad!!

We hebben een aantal aanbieders voor Tiffany's voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiffany's in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiffany's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.