Hotel Senior

Hotel Senior

We hebben een aantal aanbieders voor Senior voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Senior

Bella vacanza ottima cucina!!!

alex123
6-12-2011

L'hotel Senior di Cattolica è un buonissimo albergo, meraviglioso trovare le nuove camere insonorizzante veramente si poteva dormire sonni tranquilli, la cucina è ottima tantissima scelta sopratutto elasticità nel servizio orario lungo e servizio a buffet, ottima idea. staff molto servizievole, piscina grande davvero. Vicino all'acquario e su viale Dante. Ci tornerò sicuramente la prossima estate.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Senior in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Senior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Senior scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.