Hotel San Marco

ItaliëEmilia RomagnaCattolica (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel San Marco voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 131 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 131 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

133 Reviews over San Marco

• 10Sten van Helvoort10-08-2021

Super hotel! Hygiënisch en professioneel personeel

Wat een geweldig hotel om te verblijven! De locatie is super, recht aan het strand omringt met allerlei verschillende horeca gelegenheden op loop afstand. Ook is het vanaf het vliegveld in Bologna makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Eenmaal aangekomen in het hotel staat het vriendelijke personeel achter de receptie klaar om je te helpen, deze spreken overigens ook meerdere talen! Onze kamer was al klaar bij aankomst en zag er zeer netjes uit. Hygiëne staat hier hoog in het vaandel, dit kun je merken aan zowel de kamer als het restaurant van het hotel, alles ziet er netjes en bijzonder schoon uit. In het restaurant kun je ‘s-ochtends en ‘s-avonds van een uitgebreid buffet kiezen. Dit varieert elke dag en er is altijd meerdere keuze uit vlees of vis. Ook is er een chef aanwezig welke “live” een gerecht bereidt. Het restaurant personeel is erg vriendelijk en gaan zeer professioneel te werk!

• 10Sten van Helvoort27-01-2020

Geweldig

Ik ben hier met mijn vriendin geweest in hartje zomer, een drukke periode voor het hotel natuurlijk. Hier was niks van te merken aangezien de service top was en het hotel ruim genoeg is, evenals de kamers. De kamers waren altijd schoon en de housekeeping was vriendelijk. De locatie is super, je hoeft de straat maar over te steken en je staat op het strand. S’avonds kun je gezellig een drankje doen op het terras. Ook een pluspunt is dat de eigenaresse nederlands is!!

• 10Fam. De Smedt26-12-2017

Nog nooit zo lekker gegeten op hotel!

Dit moet toch wel echt het beste hotel op zoover zijn, met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Het enige dat me eventueel zou tegenhouden om nog een keer terug te gaan is de drukte van Cattolica zelf. Maar verder, het eten... simpelweg delicioso! Het personeel: supervriendelijk en behulpzaam. We hadden het gevoel dat het personeel fier is om in dit hotel te werken en dat ze blij waren om ons te zien genieten. Wij hadden een kamer gereserveerd in het niet-gerenoveerde gedeelte, maar dat betekende echt niet dat er wat op aan te merken viel. De kamer had misschien wat de stijl van de hotels uit mijn jeugd, maar daar is verder niets mis mee, alles proper, goede bedden en iedere dag mooi opgeruimd, meer moet dat niet zijn. Had ik al gezegd dat het eten geweldig was? Het was eigenlijk gewoon nog beter dan dat. Alsof je iedere dag drie keer in het beste Italiaanse restaurant in de wijde omtrek mag gaan eten. Maar ik zou eigenlijk wat meer negatief moeten zijn, anders zijn de kamers te snel volgeboekt voor volgende zomer. Euh effe denken.... Tja, het dakzwembad was vrij fris. Daarom toch maar beter niet boeken, laat de kamer maar vrij voor ons gezinnetje!

• 7Suus30-09-2017

Mooi modern hotel

Lobby en restaurant modern ingericht. De hotelkamers beetje oudbollig,klein en sfeerloos.Maar daar hoef je in principe niet veel te zijn. Ligging is perfect, direct asn het strand.ontbijt was prima. Buffet iets minder. Weinig keus.Maar wel supervriendelijk personeel.

• 10Jan&[email protected]17-09-2016

Mooi hotel, goed verzorgd en vriendelijk personeel

Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Fijn zwembad en je kunt er gebruik maken van fietsen. Toppie

• 10Arie & Sandra van der Burg16-09-2016

Tophotel op Toplocatie: Voor jong en oud

Onze eerste autovakantie naar Italie is meteen een topvakantie geworden. Onze keuze voor San Marco is zeker voor herhaling vatbaar. De ligging (aan de overkant loop je zo het strand op en aan de ene zijkant ligt het mooie plein met fonteinen waar in de avonduren altijd wat te beleven valt en aan de andere zijkant loop je zo de leuke (winkel) straatjes in) is geweldig. En het hotel zelf krijgt van ons een dikke 10. Het personeel is super: vriendelijk en zeer behulpzaam, spreken behalve italiaans ook bijna allemaal engels en enkele (Stefania, Davide: super!) ook in het Nederlands. De eigenaren, Nederlandse Yvonne en haar Italiaanse man Davide, zijn heel betrokken met al het reilen en zeilen en dagelijks in het hotel te vinden. Maken een praatje met de gasten in hun eigen taal en zijn er voor om je als gast ook gast te voelen. Kamers zijn schoon en netjes, bedden prima. Niet groot, maar wel praktisch ingedeeld. En wij hadden de kleinste kamer. Uitzicht aan zee of plein, waar het na 12 uur ook rustig is. Voor (jonge) kinderen is er een kinderspeelplek en allerlei voorzieningen. Personeel is ook zeer op kleintje gericht. Superleuk al zijn we zelf al uit de kleintjes. Maar heel leuk om te zien. Het eten is zeer gevarieerd en voor elk wat wils. Alles vers en veel gerechten worden ter plekke vers bereid aan het buffet: pasta, in de ochtend wafels of crêpes.

• 9Diana Nagtegaal05-09-2016

Mooi schoon hotel met super vriendelijk personeel

Hotel SAN Marco in Cissno, Bardolino. Goed ontbijt, super aardig personeel, heel vriendelijk en behulpzaam. Elke dag schone handdoeken en je bed opgemaakt en kamer schoongemaakt. Echt super gehad,

• 10Yvette19-08-2016

Super hotel!!!

Wat hebben wij genoten van ons verblijf! Het hotel ligt pal aan zee en heel centraal in Cattolica. De service en de vriendelijkheid van het personeel was super! Dat hebben we zelden zo meegemaakt. Heerlijke kamer hadden wij voor ons gezin met 3 kinderen. Fijne bedden ook. En dan het eten; echt heel erg goed. We twijfelden vooraf of we wel half pension moesten nemen, maar daar hebben we geen spijt van. We hebben geen avond hetzelfde gegeten en alles smaakte even heerlijk. Er wordt echt heel goed gekookt! Ook onze kinderen (2, 7 en 8 jaar) vonden het eten echt heerlijk. De speelkamer was fijn voor onze jongste. Wat we verder erg fijn vonden waren de vaste strandbedden die bij onze kamer inbegrepen zaten. Team Sam Marco; bedankt!!!

• 10Siska03-08-2016

Gastvrij hotel!

Uitstekend hotel in het hart van Cattolica en tegenover het strand. Davide, Yvonne en het personeel doe er alles aan om de gasten zich thuis te laten voelen. Het eten is heerlijk en zeer afwisselend, geen dag hetzelfde. San Marco is de perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke strandvakantie.

• 9yvonne dooper08-07-2016

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Eigenlijk alles dat merk je wel aan de scores. Maar ook de omgeving het weer , de Italianen zelf, er is alles wat ons aanstaat

Hotel San Marco info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar