Hotel Romagna

We hebben een aantal aanbieders voor Romagna voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Romagna in het Nederlands

degelijk hotel

Dubois
26-7-2011

Prijs kwaliteit in orde. Kindvriendelijk maar dat zijn bijna alle Italianen.

Het hotel ligt midden in het centrum waardoor er 's avond nogal wat lawaai is. Op 2 min wandelen van het strand handig als je in vol pension zit.Ook handig was de privéparking. Bijhorend zwembad stelt niet veel voor en ligt in de naastliggende recidentie. Wel jammer dat de maaltijden binnen geserveerd worden. Ontbijten kun je wel in de open veranda. Onze kamer was klein maar zeer werd zeer goed onderhouden.Een minpuntje was de geurhinder op ons terras maar dit komt waarschijnlijk door het gebrek aan regen... wat dan weer positief is natuurlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romagna in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romagna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romagna scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.