Appartement Résidence Poker

7Goed

Italië, Emilia Romagna, Cattolica (Adriatische Rivièra)

Op vakantie geweest naar Résidence Poker?

7Goed

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Résidence Poker

• 0w. haan06-02-2011

prima

prima alles goed, we gaan hier zeker nog een keer weer naar terug. PERSONEEL BEHULPZAAM KAMERS GROOT, alles in de omgeveing goed te beriken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 7Richard06-10-2008

goedkoop appartement op super lokatie

Super goed bevallen dit appartement. je zit op 100 meter van het strand en kijkt zo vanuit appartement de gezellige winkelstraat in. We hadden met 3 stellen in totaal 3 kleine kamers. in deze kamers zit alles wat je nodig hebt. airco, koelkast, klein keukentje, tv en kleine badkamer. Niet allemaal heel luxe maar wel schoon. Wij konden op internet ook niets goedkopers vinden. en 1000 euro per kamer voor 2 weken in hoog seizoen vindt ik niet duur. Voor het gebouw was een leuk terras waar je s,avonds heerlijk kon zitten. Ook de eigenaren waren heel vriendelijk en spreken goed engels. Beddengoed wordt 1 keer per week verschoond en per week ook per persoon 2 handdoeken. Dit is niet veel, echter bij veel appartementen krijg je helemaal geen handdoeken. Ook is er beneden in pand een wasmachine welke je gratis mag gebruiken. Wij hebben hier super vakantie gehad en komen zeker nog terug bij Pietro en Paolo.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7residence poker17-08-2008

residence poker was wel goed.

cattolica was een leuk dorp met leuke winkeltjes en restaurants.residence poker was ook goed. wij zaten in een b kamer die zijn wat goedkoper dan de andere kamers echte 2 persoonskamer dus niet veel ruimte maar voor de rest was het een leuke vakantie.p.s wel zelf handdoeken meenemen want die waren er niet veel'.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Appartement Résidence Poker info