Hotel Ninfea ***

Hotel Ninfea ***

9,1

6 reviews over Hotel Ninfea in het Nederlands

Benieuwd naar de leiding onder Lucia, maar zij doet dat meer dan voortreffelijk.

Aangename vakantie gehad,prima weer,leuk personeel en vriendelijke bediening. A l'anno prossimo.

Ciao

Gezellig familiehotel,waar niets moet en alles mag.Vriendelijke uitbaters,die wij sinds 1980 bij onze vrienden rekenen.Een aanrader.

Een-en -dertig jaar geleden werden wij door het reisbureau Touroperator "omgeboekt" naar Hotel Ninfea. De familie Battara runde het hotel. En nog steeds. Vorig jaar vierde wij ons 30 jaar Cattolica bezoek met badman Franco, De Battara's: Cesare, Katy, Luca, Clara, Sylvia, oma ( inmiddels ruim 90) en Lucia, die nu de scepter zwaait. Het is een schoon, eenvoudig hotel, dat meer sterren zou moeten hebben dan zij nu op de gevel hebben staan. Schappelijke prijzen en zeer familiair.

Kom er al mijn hele leven, goed eten, dichtbij het strand, aardige eigenaren. Leuk terras, goede eenvoudige kamers.

Een ster méér zou best mogen

Ruud, 6-2-2004

Een ster méér zou best mogen.

Het was echt TOP (2001)

Hotel wordt door weg en boulevard gescheiden van het strand.

Gastvrij familie hotel. Heerlijk eten en gezellig terras. 's avonds veel te zien in het stadje.

Dagje RIMINI is aan te raden (20 km)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ninfea in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ninfea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ninfea scoort een 9.14 uit 10 op basis van 7 reviews.