Hotel Negresco

ItaliëEmilia RomagnaCattolica (Adriatische Rivièra)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Negresco voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 14 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Negresco

• 8EUGENE27-07-2017

zeer goed

uitstekende ligging aan het strand verzorgt ontbijt en avond eten,goede verzorgde kamers en vriendelijk personeel.

• 8Ronny Peeters14-07-2014

Vier sterren hotel met zeester

Van 7 juli tot 13 juli verbleven we in hotel negresco Cattolica. Dit met vrouw en dochter van 7. De ligging is natuurlijk prachtig, direct aan zee De kamer was ruim genoeg voor ons drie doch oogde een beetje versleten. De vloeren dienen vervangen en het meubilair hersteld. Over de service niets dan goeds, het personeel doet zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wanneer we over de keuken spreken moeten we wel kwijt dat de kok iets te kwistig met zout speelt....Zoute pasta is niet onmiddellijk een gastronomisch hoogstandje. Het keukenpersoneel heeft ons niet verbluft. Het zwembad is spijtig genoeg indoor en qua animatie is negresco s een teleurstelling. Men rekent op de strandanimatie en de zee als buitenzwembad waar je u spijtig genoeg blauw betaald aan ligstoelen en extra s. Al bij al is Negresco een drie sterren hotel waard met de vierde ster een zoute zeester afkomstig van het nabijgelegen aquarium. Het is wel een aangenaam verblijfhotel met zicht op zee.

• 0Kiske7610-03-2012

ottima esperienza, ci ritorniamo

Siamo stati in questo hotel a Capodanno con una comitiva di amici, e ci siamo trovati davvero molto bene. Sinceramente l'ho trovato un pò caro, considerando che è anche un pò fuori mano rispetto al centro. Però abbiamo mangiato da dio e la festa è stata molto ben organizzata.

• 10dn Burger29-09-2011

topper

Topper alles klopte heerlijk eten,vriendelijk personeel,dit is van je vakantie genieten,volgen jaar weer zeker weten.

• 9Daenen Sam21-02-2011

Te Gek

Uitstekend Hotel, Eten Was goed, de ligging was ook zeer goed direct aan het strand.

• 6sabienka06-09-2010

1x was genoeg

prima ligging,vriendelijk personeel vooral de knape gastheer smorgens bij de koffie en savonds diner,haha. Het ontbijt en avondeten is verschrikkelijk vies,ontbijt broodjes zo hard je kan er iemand mee doodgooien geen smaak enz. Savonds eten koud en er word absoluut alleen maar rekening gehouden met italianen. Nee nooit meer! Ik weet niet hoe dit hotel aan 4 sterren komt.

• 6van Ravenswaaij19-08-2010

Nooit meer!

Een hotel wat er bij aankomst prima uitziet, tot je de kamer inkomt. Klein en verouderd, om nog maar niet te spreken over de badkamer. Personeel was opzich vriendelijk.

Eten was beneden alle peil. Allemaal doorgekookt zonder kraak of smaak. Hetzelfde geld voor het ontbijt. Broodjes die er te lang lagen, en weinig keuze uit beleg. Internet gaf aan dat dit hotel voorzien was van binnen EN buitenzwembad. Dit bleek een klein binnenzwembad te zijn waarbij er enkele wit uitgeslagen deuren open konden. Maar in de praktijd min of meer dicht werden gehouden.

We betaalden 600,= voor 4 nachten. Wat naar mijn mening 500,= teveel is voor wat we kregen. Negresco is een AFrader wat mij betreft.

• 9G. Trimbach11-05-2010

Een geweldige topper

Geweldig kan niet beter prima eten geweldige kamer met uitzicht op zee,vriedelijk personeel in een woord geweldig,heb nu weer geboekt want dit is vakantie op en top.

• 9Raymond van der Werff09-03-2009

wat een topper

Een geweldig Hotel voor mensen die van klasse houden.Perfecte service,en geweldige kamers met frontaal zeezicht.Keuken puur en natuurel,een maal per week een geweldig buffet,al met al een echte aanrader voor mensen die willen genieten van hun vakantie,wij gaan in ieder geval weer terug.

• 10Françoise Chegwidden01-03-2009

Superbe

TRès bel établissement. Personnel aimable et très à l'écoute.

Une collection exceptionnelle qui permet de sentir l'histoire de France vivre. Chambre spacieuses et bien décorées. UN nouveau chef: jean denis Rieublanc qui fait une cuisine de grande qualité.

Hotel Negresco info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar