Hotel Murex

• Onvoldoende: 1 - 5

't is goed voor ne keer

jos
23-9-2014

Mooie ligging, nette stranden en omgeving zeer proper!

Veel straatlawaai en door het enkel glas van het hotel hoort men 's morgensvroeg (+/- 3u) de vele vissersboten vertrekken. Lekker avondeten- zeker genoeg, ontbijt is ieder dag hetzelfde. Vriendelijk personeel

Prachtige locatie aan de haven

eddy.philips
6-1-2012

Zeer comfortabel hotel met vriendelijk personeel en voortreffelijke keuken.

het is een schitterende omgeving en er zijn leuke restautrants langs de kust.

2008

Viel erg tegen

jacqueline
6-10-2008

Kamers niet meer van deze tijd

Ontbijt zeer eentoning

Diner buffet wordt niet aangevuld

2004

we waren hier op bezoek eind augustus begin september 2002. de kamers vanaf het 4de verdiep (aan de voorkant van het hotel) geven een prachtig uitzicht op het strand. het hotel ligt vlakbij een kleine vissershaven. in het centrum is elke avond wel een activiteit op het plein. het eten is goed en het hotel is proper. Het centrum van Gabicce Mare is ook dichtbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Murex voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Murex in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Murex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Murex scoort een 6.56 uit 10 op basis van 7 reviews.